Jarenlange trainingquote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog een lange weg te gaan voor ik dat ontwikkeld heb denk ik
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef GF het volgende:
Ik ga slapen, straks droom ik nog over pinda's
Voor een man van 33.5 welquote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef MissMSX het volgende:
Pfffff..... voor een vrouw van 28.5 niet hoor
Zo zien al die pijltjesgooiers er toch uit? De één wat getatoeëerder dan de ander, maar toch...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef GF het volgende:
M'n vriendin vond het een baviaan die kijkt alsof ie moet schijten![]()
En wat is er mis met vroeg wakker worden? Ik lag niet vroeg op bed, maar het nadeel van ouder worden is dat je minder slaap nodig hebt..quote:Op zondag 15 januari 2006 09:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen...
Het nadeel van het vroeg gaan slapen is toch het vroeg wakker worden
Ik straks nog minderquote:Op zondag 15 januari 2006 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is er mis met vroeg wakker worden? Ik lag niet vroeg op bed, maar het nadeel van ouder worden is dat je minder slaap nodig hebt..![]()
En nu?quote:Op zondag 15 januari 2006 09:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik straks nog minderHeb nu al zo weinig nodig.
Gisteravond was ik alleen even totall loss
kijk maar uit dat het geen oorontsteking word, zo is t hier iig ook begonnenquote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef Twisted_fok het volgende:
gisteren was ik aan beide oren halfdoof. nu zit alleen rechts helemaal dicht.
gaat wel weer over.
Als het morgen nog zo is zal ik de dokter iig even bellen.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk maar uit dat het geen oorontsteking word, zo is t hier iig ook begonnen
ik dacht ook eerst dat gaat wel weer over
Ik denk het niet! Permanente oorbschadiging is ok ole olequote:Op zondag 15 januari 2006 11:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als het morgen nog zo is zal ik de dokter iig even bellen.
Maar je hebt oorontsteking, wat naar. Valt daar nog wat aan te doen?
zit nu aan een antibioticakuur, ben een dikke week doof geweest voor ik naar de dokter gegaan ben. nu begint het na bijna een week antibiotica dat ik soms weer wat hoor. Meestal s'avonds, en s'ochtends zit t weer dichtquote:Op zondag 15 januari 2006 11:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als het morgen nog zo is zal ik de dokter iig even bellen.
Maar je hebt oorontsteking, wat naar. Valt daar nog wat aan te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |