Vanaf hier is het een kleine stap naar de je-bent-de-broer-die-ik-nooit heb-gehad fase...quote:
We kunnen hier in ieder geval nog de schijn ophouden dat we er zelf tijd en moeite insteken toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die exercitie gingen we dan ook uitbesteden. Toch?
Daar waren we toch al beland?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf hier is het een kleine stap naar de je-bent-de-broer-die-ik-nooit heb-gehad fase...![]()
Is dat een Popolonversie van de welbekende hit van Hot Butter?quote:
Vind jij ook dat incest zo maatschappelijk wordt ondergewaardeerd?quote:
Ik kan het als jij het kanquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen hier in ieder geval nog de schijn ophouden dat we er zelf tijd en moeite insteken toch?![]()
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Theme van Pengo![]()
![]()
![]()
DE NOSTALGIE!!
Ah, nu we het over popolon hebben. Vooral niet even aan MIJ melden van die open dir, maar wel aan anderenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat een Popolonversie van de welbekende hit van Hot Butter?
Absoluut! Verachtelijke Gristelijke normen en waardenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind jij ook dat incest zo maatschappelijk wordt ondergewaardeerd?![]()
Ik nam aan dat je het wist en heb het heel discreet slechts aan een ander persoon gemeld, een persoon die je al wel persoonlijk had ontmoet. Sorryquote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, nu we het over popolon hebben. Vooral niet even aan MIJ melden van die open dir, maar wel aan anderen
Laten we deze queeste dan vooral voortzetten!quote:
Tuurlijk wist ik het. Het kreng heet niet voor niets pubquote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je het wist en heb het heel discreet slechts aan een ander persoon gemeld, een persoon die je al wel persoonlijk had ontmoet. Sorry.
Kom es ff lekker knuffelen dan bij de-broer-die-je-nooit-hebt-gehad...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Absoluut! Verachtelijke Gristelijke normen en waarden
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom es ff lekker knuffelen dan bij de-broer-die-je-nooit-hebt-gehad...![]()
quote:
12 minuten. Lang zat voor een broer-zus vluggertjequote:
We've only just begun...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:23 schreef Litpho het volgende:
12 minuten. Lang zat voor een broer-zus vluggertje.
Je gaat in bad verder begrijp ik?quote:
* Vikingsmeisje zingt:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef nixxx het volgende:
Dank je Litphoen Sjowhan
je eigen verjaardag direct in een SC spemmen is ook weer zo.. maar met een omweggetje
![]()
27? Jonge God!quote:
en bedankt!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nixxx, dit is je cadeautje
nu zal je het weten ook
een watte???quote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
en bedankt!
jij bent zeker stiekem een blinky-kloon of niet
Ze vroeg toch niet om sexxx?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
en bedankt!
jij bent zeker stiekem een blinky-kloon of niet
Een blinkyquote:
moest er nog eens bijkomenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:22 schreef Frezer het volgende:
Ze vroeg toch niet om sexxx?
Btw moet je niet gaan feesten ofzo?![]()
Nope, maar ik lees wel de andere posts hiero!quote:
Dat vroeg ik me dus ook al af...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze vroeg toch niet om sexxx?
Btw moet je niet gaan feesten ofzo?![]()
Neuh, ik dacht alleen dat jij geen vrienden had om je te feliciteren, vandaar...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een blinkydat is een soort importbraba die ook wel eens topics voor mensen wil openen
lees.. voor mij...
wrijf het er maar inquote:Op zondag 15 januari 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht alleen dat jij geen vrienden had om je te feliciteren, vandaar...
Smakelijk en veel plezier alvast danquote:Op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
moest er nog eens bijkomenen ik ga vanavond feesten.. bij de Japanner
Gelukkig maar want het was ook zo bedoeld...quote:
Gefeliciteerd, bij deze is uw geslacht: vrouw officieel vastgesteld!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig maar want het was ook zo bedoeld...
ik kan gewoon niet lief zijn, dan gaat het mis![]()
Dat soort zouden we toch allemaal het land uitzetten.. wat is er met dat plan gebeurd?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, bij deze is uw geslacht: vrouw officieel vastgesteld!![]()
Als ik in mijn paspoort kijk, blijkt dat dat al jaren zo is hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, bij deze is uw geslacht: vrouw officieel vastgesteld!![]()
Staat in de ijskast. Dan zouden er alleen nog maar mannen overblijven...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat soort zouden we toch allemaal het land uitzetten.. wat is er met dat plan gebeurd?
En heeft de ambtenaar in functie dat gecontroleerd of is hij daarbij uitgegaan van jouw eerlijkheid?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik in mijn paspoort kijk, blijkt dat dat al jaren zo is hoor
Goh.. Daar heb je zeker lang over moeten nadenken??quote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat in de ijskast. Dan zouden er alleen nog maar mannen overblijven...![]()
Dat is zo wel zichtbaarquote:Op zondag 15 januari 2006 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En heeft de ambtenaar in functie dat gecontroleerd of is hij daarbij uitgegaan van jouw eerlijkheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |