oe! Nachtplannen zijn altijd leuk!quote:
Ik ben al druk bezig met Strand te memoriseren. Wellicht dat ik 3 februari een demootje kan geven...quote:
Doe Do the Strand erbij en je bent helemaal topquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig met Strand te memoriseren. Wellicht dat ik 3 februari een demootje kan geven...![]()
Ik stem voor aartsvijand!quote:
Nu nog wat vrouwen waar we een onmetelijke indruk op kunnen maken...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe Do the Strand erbij en je bent helemaal top.
Die regelen ze maar voor ons hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog wat vrouwen waar we een onmetelijke indruk op kunnen maken...![]()
Dat krijg je met die narcistische, egocentrische typjes... Die zijn zo met zichzelf bezig, dat de grammaticale kwaliteiten wat achter blijven...quote:
iedereen die een beetje weet heeft van de Nederlandse Taal of natuurlijk gebruik kan maken van de vandale online gaat met je mee!quote:
Ik ben bang voor een 'maar wij zijn er toch al' antwoord als we daar naar vragen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die regelen ze maar voor ons hoor. Moeten we dan alles zelf doen?
Staat op jouw imaginaire ongeschreven uitnodiging ook "en gast"?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een 'maar wij zijn er toch al' antwoord als we daar naar vragen...![]()
Yup, direct naast: Cadeautip: vrijgezelle man met de volgende specificaties...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Staat op jouw imaginaire ongeschreven uitnodiging ook "en gast"?.
Ik blijf erbij dat ze die specificaties beter online had kunnen zetten. Voor iedere uitnodiging 5 A4'tjes met specificaties uitprinten is zonde van het papierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, direct naast: Cadeautip: vrijgezelle man met de volgende specificaties...![]()
Iemand zoals Litpho of AirwiN had de lading ook prima gedekt natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ze die specificaties beter online had kunnen zetten. Voor iedere uitnodiging 5 A4'tjes met specificaties uitprinten is zonde van het papier.
Ja, voor ons. Het is uiteraard mogelijk dat (geheel ten onrechte) onze reputatie zich nog niet volledig naar de andere gasten heeft uitgestrekt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand zoals Litpho of AirwiN had de lading ook prima gedekt natuurlijk!![]()
Dat is m.i. toch wel het minimale criterium dat aan de genodigden moet worden gesteld...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, voor ons. Het is uiteraard mogelijk dat (geheel ten onrechte) onze reputatie zich nog niet volledig naar de andere gasten heeft uitgestrekt.
Wie weet slaat de TT wel op jou?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Godlike02 het volgende:
Wie moet ik haten?
Als onze reputatie al is doorgedrongen tot de vrouwelijke gasten, dan hoeven we geen onmetelijke indruk meer achter te latenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is m.i. toch wel het minimale criterium dat aan de genodigden moet worden gesteld...
Ik ben bang dat alle vrouwelijke aanwezigheden al meer dan bekend zijn met mijn (gebrek aan) persoonlijkheid...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als onze reputatie al is doorgedrongen tot de vrouwelijke gasten, dan hoeven we geen onmetelijke indruk meer achter te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |