Ga ik zo ff op googlenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
Seat Ibiza 1.9 TDI Cupra uit april 2005
160 PK![]()
En damn wat is dat ding snel!
Grijsquote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef webspider het volgende:
[..]
![]()
Wat voor kleur ?
Heb zelf de Leon TDI Topsport![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Leon is helemaal top. Ik mis de mijne nog dagelijks...![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef webspider het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat kontje
[afbeelding]
Dat neusje
Eindelijk iemand die mn naam niet afkort met WSquote:
Gezien de huidige staat en prijzen van het openbaar vervoer, zou ik toch zeggen dat een auto meer voordelen biedt.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik neem nooit een auto
Veel te duur die dingen![]()
quote:
Gun BttD nou z'n dagelijkse "boehoehoe, ik ga nooit meer dan bijstandsniveau verdienen in de ICT"-momentquote:Op zondag 15 januari 2006 15:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gezien de huidige staat en prijzen van het openbaar vervoer, zou ik toch zeggen dat een auto meer voordelen biedt.
Ik zie weer dikke enveloppen met loonstrookjes in jouw toekomstquote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
Van binnen is alles rood met zwart.
Behalve dan de tellers, wit met rood![]()
Vond um eerst langzaam.. ik bedoel, 160 in de 4e versnelling!
Toen kwam ik erachter dat ie 6 versnellingen heeft
Helaas niet gevuld met een enorme loonstrookquote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie weer dikke enveloppen met loonstrookjes in jouw toekomst.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
Van binnen is alles rood met zwart.
Behalve dan de tellers, wit met rood![]()
Mn volgende wagen word ook een Cupra, of misschien een Opeltje OPC, die dingen zijn ookquote:Vond um eerst langzaam.. ik bedoel, 160 in de 4e versnelling!
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef Litpho het volgende:
Gun BttD nou z'n dagelijkse "boehoehoe, ik ga nooit meer dan bijstandsniveau verdienen in de ICT"-moment.
Gisteren stond er een snelheidsboete-verzekering op teletekst 106, is misschien wat voor jequote:Op zondag 15 januari 2006 15:31 schreef PhaE het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon een jaarabbonement neem bij de KLPD, en dan maandelijks een bedrag storten.
Nopequote:Op zondag 15 januari 2006 15:31 schreef webspider het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mn volgende wagen word ook een Cupra, of misschien een Opeltje OPC, die dingen zijn ook![]()
Nu ik mn leon heb, weet ik het zeker: Ik ga voor pit, niet voor enorme familiebakken!
Heb je de topsnelheid al geprobeerd ?![]()
Een 6-bak zou standaard in elke nieuwe auto moeten zitten. Helaas zijn er nog te weinig fabrikanten die dat daadwerkelijk doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef PhaE het volgende:
net gewassen zekerquote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef webspider het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat kontje
[afbeelding]
Dat neusje
Nog niet!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |