abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:58:12 #101
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_34068294
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Lijkt me ook een bijzondere bestemming! Waar vlieg je mee?
KLM uiteraard, ga er 6 maanden voor mijn werk naartoe.

Zie ook: Zwaai hier verder static uit! (the end?)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:59:14 #102
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34068337
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef static het volgende:

[..]

Valt allemaal best mee. Op een gegeven moment vallen je oogjes vanzelf dicht.
Buiten dat is er genoeg entertainment aan boord.
Mooi. Als mijn ogen eenmaal dichtvallen, dan blijven ze ook wel een paar uurtjes dicht.
quote:
Jammer dat CA hier niet bijstaat: http://www.seatguru.com/index.php
Ik zag het inderdaad..
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:59:50 #103
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_34068357
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef DutchTrain het volgende:

[..]


Bussiness Class zit daarom ook altijd voorin; is het meest stil en comfortabel.
Bij business/first class heb je alles in je stoel, eigen schermpje, telefoon, etc.
Je kunt de stoel zelfs in een soort bed transformeren met privacy.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 15 januari 2006 @ 00:00:01 #104
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34068363
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat deden die kastjes dan?
Daar zat de electronica in voor de persoonlijke televisieschermpjes. Alleen de B, G, D en E stoelen hadden het niet, de rest wel. 4/8 stoelen op een rij dus. En het is ongeveer 40% van de ruimte tussen de 2 stoelpoten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 00:00:45 #105
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34068402
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:56 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Hangt ook nog wel van de belading; een keer NYC - London gevlogen met 60 man in een 747-400, toen was het ook erg stil. Ik zat toen zo ongeveer in het midden. Belangrijkste verschil is dat er dan ook nauwelijks gelopen wordt door de cabine.

Ook is het afhankelijk van de druk in de cabine wat je hoort. Soms helpt het om even te slikken om er dan achter te komen dat het heel stil is...
Vliegtuig zat helemaal vol. Slikken hielp nog niet....
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 00:01:00 #106
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34068410
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef static het volgende:

[..]

KLM uiteraard, ga er 6 maanden voor mijn werk naartoe.

Zie ook: Zwaai hier verder static uit! (the end?)
Ah op die manier. Alvast veel plezier gewenst. Schiet lekker op met punten ook.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 00:02:32 #107
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34068479
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef static het volgende:

[..]

Bij business/first class heb je alles in je stoel, eigen schermpje, telefoon, etc.
Je kunt de stoel zelfs in een soort bed transformeren met privacy.
Klinkt goed.
  zondag 15 januari 2006 @ 00:03:01 #108
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34068503
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Daar zat de electronica in voor de persoonlijke televisieschermpjes. Alleen de B, G, D en E stoelen hadden het niet, de rest wel. 4/8 stoelen op een rij dus. En het is ongeveer 40% van de ruimte tussen de 2 stoelpoten.
En er is al weinig ruimte toch?
  zondag 15 januari 2006 @ 00:06:00 #109
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34068614
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

En er is al weinig ruimte toch?
Nou, ik had dus op de terugweg een G stoel, die was zonder kastje. Dan is wel ruimte zat. Ik kan mijn benen languit hebben en heb dan voldoende plek. Alleen, naar Seoul dus straks een 747 die een 3-4-3 opstelling hebben en als ik dan een raamplaats heb, moet ik steeds langs 2 personen als ik moet downloaden op het toilet.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 00:06:54 #110
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34068650
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Nou, ik had dus op de terugweg een G stoel, die was zonder kastje. Dan is wel ruimte zat. Ik kan mijn benen languit hebben en heb dan voldoende plek. Alleen, naar Seoul dus straks een 747 die een 3-4-3 opstelling hebben en als ik dan een raamplaats heb, moet ik steeds langs 2 personen als ik moet downloaden op het toilet.
Het klinkt haast als voetbal. Lastig inderdaad als je steeds langs anderen moet ja..
  zondag 15 januari 2006 @ 00:07:30 #111
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34068681
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het klinkt haast als voetbal. Lastig inderdaad als je steeds langs anderen moet ja..
Inderdaad, ik hou nogal van een wandelingetje dus om dan steeds langs 2 mensen te kruipen heb ik ook weinig zin in.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 00:08:19 #112
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_34068715
Als je economy vliegt kun je volgens mij het best bij de nooduitgangen bij de vleugels zitten; daar staat geen rij met stoelen voor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 15 januari 2006 @ 00:09:04 #113
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34068756
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef static het volgende:
Als je economy vliegt kun je volgens mij het best bij de nooduitgangen bij de vleugels zitten; daar staat geen rij met stoelen voor.
Inderdaad. Jammer dat die stoelen alleen al snel zijn vergeven. Ik vraag bij het inchecken wel of ze nog business class stoelen overhebben ofzo.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34068777
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat ligt eraan waar je zit. Vóór de motoren en de vleugels hoor je vrijwel niets (het landingsgestel misschien, maar dat hoop je maar twee keer te horen)
Vandaar...

Maareh Jaguarized, gaat er geen rechtstreekse(re) vlucht naar Nieuw-Zeeland? Of is dit gewoon de goedkoopste oplossing?
  zondag 15 januari 2006 @ 00:09:49 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34068787
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Inderdaad, ik hou nogal van een wandelingetje dus om dan steeds langs 2 mensen te kruipen heb ik ook weinig zin in.
Wat voor opstelling heeft business class eigenlijk? 2-2, kan dat kloppen?
  zondag 15 januari 2006 @ 00:10:24 #116
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34068814
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat voor opstelling heeft business class eigenlijk? 2-2, kan dat kloppen?
Ligt aan het vliegtuig.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 00:11:06 #117
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_34068837
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat voor opstelling heeft business class eigenlijk? 2-2, kan dat kloppen?
Hangt van het type vliegtuig af.

Edit: zie mijn tagje.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_34068854
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Sport_Life het volgende:


Maareh Jaguarized, gaat er geen rechtstreekse(re) vlucht naar Nieuw-Zeeland? Of is dit gewoon de goedkoopste oplossing?
  zondag 15 januari 2006 @ 00:13:27 #119
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34068913
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:11 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Niet gezien. Soms ben ik net static, die zag het net ook niet.

Nee geen rechtstreekse vlucht aangezien er geen enkel vliegtuig is die zo lang nonstop kan vliegen. Je moet altijd een of twee keer overstappen. Het snelst is waarschijnlijk Amsterdam - Kuala Lumpur - Auckland met Malaysia Airlines of Amsterdam - Singapore - Auckland met Singapore Airlines.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 00:13:35 #120
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34068923
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ligt aan het vliegtuig.
Boieng 747-400

Ik zie 2-2, 2-2-2, en 2-3-2...
  zondag 15 januari 2006 @ 00:13:57 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34068934
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:11 schreef static het volgende:

Edit: zie mijn tagje.
  zondag 15 januari 2006 @ 00:14:46 #122
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34068969
Meestal 2-2 en 2-3-3.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34069030
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:13 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Niet gezien. Soms ben ik net static, die zag het net ook niet.

Nee geen rechtstreekse vlucht aangezien er geen enkel vliegtuig is die zo lang nonstop kan vliegen. Je moet altijd een of twee keer overstappen. Het snelst is waarschijnlijk Amsterdam - Kuala Lumpur - Auckland met Malaysia Airlines of Amsterdam - Singapore - Auckland met Singapore Airlines.
Ik had mn post ge-edit! .

Ook wel logisch dat een vliegtuig niet non stop 25 uur kan vliegen ja!
  zondag 15 januari 2006 @ 00:32:21 #124
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_34069602
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Sport_Life het volgende:

[..]


Maareh Jaguarized, gaat er geen rechtstreekse(re) vlucht naar Nieuw-Zeeland? Of is dit gewoon de goedkoopste oplossing?
Nee, veel te lange afstand.

Al meen ik me te herinneren dat er een tijdje terug een record is gebroken met een 'gewone' lijnvlucht in een nieuw toestel
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 15 januari 2006 @ 00:34:05 #125
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34069653
Tagje weer?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 00:45:21 #126
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_34070015
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
Tagje weer?
Ik grossier erin.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 15 januari 2006 @ 00:47:13 #127
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34070081
Wat heb je nou voor dat ticket betaald naar Nigeria?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 00:57:49 #128
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_34070406
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heb je nou voor dat ticket betaald naar Nigeria?
Sinds 1995 vlieg ik zakelijk; geen idee dus, mijn werkgever betaalt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 15 januari 2006 @ 00:59:07 #129
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34070446
Dat scheelt. Zal wel WBC zijn dan?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34070501
Wat betaal jij Jag?
  zondag 15 januari 2006 @ 12:54:12 #131
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34079959
1300 euro. Dat is inclusief een stopover in Seoul en een binnenlandse vlucht in Nieuw-Zeeland.

Nog even over die baggage: waarom mag je op vluchten naar alle bestemmingen behalve de VS, Canada en Mexico maar 20 kilo meenemen in economy en als je dus naar de VS, Canada en Mexico 2x 23 kilo = 46 kilo = meer dan 2 keer zo veel (piece concept) meenemen?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 12:59:41 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34080134
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
1300 euro. Dat is inclusief een stopover in Seoul en een binnenlandse vlucht in Nieuw-Zeeland.

Nog even over die baggage: waarom mag je op vluchten naar alle bestemmingen behalve de VS, Canada en Mexico maar 20 kilo meenemen in economy en als je dus naar de VS, Canada en Mexico 2x 23 kilo = 46 kilo = meer dan 2 keer zo veel (piece concept) meenemen?
Heeft dat misschien niet temaken met tarieven die luchthavens en/of de overheid in rekening brengt aan de vervoerders?
  zondag 15 januari 2006 @ 13:03:26 #133
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34080288
Geen idee maar als ik logisch nadenk dat als men bijvoorbeeld een Boeing 777 inzet op een vlucht naar Newark en een 777 naar Dubai, er net zoveel mensen in gaan maar alleen de belading van het vliegtuig dus dubbel zo veel is...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 13:05:34 #134
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34080368
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
Geen idee maar als ik logisch nadenk dat als men bijvoorbeeld een Boeing 777 inzet op een vlucht naar Newark en een 777 naar Dubai, er net zoveel mensen in gaan maar alleen de belading van het vliegtuig dus dubbel zo veel is...
Is dat een wet van meden en perzen? DIe 20 kg is toch de hoeveelheid die je gratis mag meenemen? Je mag toch wel meer meenemen,maar moet dan gewoon dokken?
  zondag 15 januari 2006 @ 13:09:05 #135
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34080505
Jawel maar stel dat je 50 mensen die 100 kilo gaan meenemen, dat is dus 50 x 80 = 4000 kilo te veel. Is er niet ergens een grens van maximale belading?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 13:14:00 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34080669
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
Jawel maar stel dat je 50 mensen die 100 kilo gaan meenemen, dat is dus 50 x 80 = 4000 kilo te veel. Is er niet ergens een grens van maximale belading?
Een grens lijkt me wel dat die er is. De vraag is alleen of je daar met een normale belading bij in de buurt komt..
  zondag 15 januari 2006 @ 13:16:08 #137
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34080706
Mjah ok maar waarom zou dat piece concept gelden op vluchten naar de VS? Alleen omdat er Amerikaanse maatschappijen zijn die het ook hebben en het dus vrij standaard is in de VS? Of omdat men gewoon weet dat toeristen veel extra baggage meenemen dat op Schiphol weer nagekeken kan worden door de douane..
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 13:35:47 #138
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34081235
Dat weet ik niet.. Misschien om maar af te wijken.
  zondag 15 januari 2006 @ 13:43:10 #139
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34081482
Waarom doen ze het bijvoorbeeld niet op vluchten naar Azie? Dan kan ik eindelijk eens een partijtje dvd's meenemen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34083591
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
Geen idee maar als ik logisch nadenk dat als men bijvoorbeeld een Boeing 777 inzet op een vlucht naar Newark en een 777 naar Dubai, er net zoveel mensen in gaan maar alleen de belading van het vliegtuig dus dubbel zo veel is...
Je vergeet dat er ook nog vracht (post, dozen, koerierstukken) meegaan in de belly
pi_34083671
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:16 schreef Jaguarized het volgende:
Mjah ok maar waarom zou dat piece concept gelden op vluchten naar de VS? Alleen omdat er Amerikaanse maatschappijen zijn die het ook hebben en het dus vrij standaard is in de VS? Of omdat men gewoon weet dat toeristen veel extra baggage meenemen dat op Schiphol weer nagekeken kan worden door de douane..
Het gaat er ook om hoeveel 1 stuk maximaal mag wegen in verband met veiligheidseisen / werkomstandigheden voor de beladers en platformmedewerkers. Soms zie je wel eens op zo'n koffer 'heavy piece' staan op een rode sticker, om te voorkomen dat je een belader af kan schrijven.
  zondag 15 januari 2006 @ 18:07:27 #142
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34091934
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Het gaat er ook om hoeveel 1 stuk maximaal mag wegen in verband met veiligheidseisen / werkomstandigheden voor de beladers en platformmedewerkers. Soms zie je wel eens op zo'n koffer 'heavy piece' staan op een rode sticker, om te voorkomen dat je een belader af kan schrijven.
Je bedoelt hoeveel 1 stuk baggage mag wegen bij het piece concept?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')