KLM uiteraard, ga er 6 maanden voor mijn werk naartoe.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lijkt me ook een bijzondere bestemming! Waar vlieg je mee?
Mooi.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef static het volgende:
[..]
Valt allemaal best mee. Op een gegeven moment vallen je oogjes vanzelf dicht.
Buiten dat is er genoeg entertainment aan boord.
Ik zag het inderdaad..quote:Jammer dat CA hier niet bijstaat: http://www.seatguru.com/index.php
Bij business/first class heb je alles in je stoel, eigen schermpje, telefoon, etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bussiness Class zit daarom ook altijd voorin; is het meest stil en comfortabel.
Daar zat de electronica in voor de persoonlijke televisieschermpjes.quote:
Vliegtuig zat helemaal vol.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hangt ook nog wel van de belading; een keer NYC - London gevlogen met 60 man in een 747-400, toen was het ook erg stil. Ik zat toen zo ongeveer in het midden. Belangrijkste verschil is dat er dan ook nauwelijks gelopen wordt door de cabine.
Ook is het afhankelijk van de druk in de cabine wat je hoort. Soms helpt het om even te slikken om er dan achter te komen dat het heel stil is...
Ah op die manier. Alvast veel plezier gewenst.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef static het volgende:
[..]
KLM uiteraard, ga er 6 maanden voor mijn werk naartoe.
Zie ook: Zwaai hier verder static uit! (the end?)
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef static het volgende:
[..]
Bij business/first class heb je alles in je stoel, eigen schermpje, telefoon, etc.
Je kunt de stoel zelfs in een soort bed transformeren met privacy.
En er is al weinig ruimte toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar zat de electronica in voor de persoonlijke televisieschermpjes.Alleen de B, G, D en E stoelen hadden het niet, de rest wel. 4/8 stoelen op een rij dus.
En het is ongeveer 40% van de ruimte tussen de 2 stoelpoten.
Nou, ik had dus op de terugweg een G stoel, die was zonder kastje. Dan is wel ruimte zat. Ik kan mijn benen languit hebben en heb dan voldoende plek. Alleen, naar Seoul dus straks een 747 die een 3-4-3 opstelling hebben en als ik dan een raamplaats heb, moet ik steeds langs 2 personen als ik moet downloaden op het toilet.quote:
Het klinkt haast als voetbal.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nou, ik had dus op de terugweg een G stoel, die was zonder kastje. Dan is wel ruimte zat. Ik kan mijn benen languit hebben en heb dan voldoende plek. Alleen, naar Seoul dus straks een 747 die een 3-4-3 opstelling hebben en als ik dan een raamplaats heb, moet ik steeds langs 2 personen als ik moet downloaden op het toilet.
Inderdaad, ik hou nogal van een wandelingetje dus om dan steeds langs 2 mensen te kruipen heb ik ook weinig zin in.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het klinkt haast als voetbal.Lastig inderdaad als je steeds langs anderen moet ja..
Inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef static het volgende:
Als je economy vliegt kun je volgens mij het best bij de nooduitgangen bij de vleugels zitten; daar staat geen rij met stoelen voor.
Vandaar...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je zit. Vóór de motoren en de vleugels hoor je vrijwel niets (het landingsgestel misschien, maar dat hoop je maar twee keer te horen)
Wat voor opstelling heeft business class eigenlijk? 2-2, kan dat kloppen?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hou nogal van een wandelingetje dus om dan steeds langs 2 mensen te kruipen heb ik ook weinig zin in.
Ligt aan het vliegtuig.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor opstelling heeft business class eigenlijk? 2-2, kan dat kloppen?
Hangt van het type vliegtuig af.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor opstelling heeft business class eigenlijk? 2-2, kan dat kloppen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Sport_Life het volgende:
Maareh Jaguarized, gaat er geen rechtstreekse(re) vlucht naar Nieuw-Zeeland? Of is dit gewoon de goedkoopste oplossing?
Niet gezien.quote:
Ik had mn post ge-edit!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet gezien.Soms ben ik net static, die zag het net ook niet.
![]()
Nee geen rechtstreekse vlucht aangezien er geen enkel vliegtuig is die zo lang nonstop kan vliegen. Je moet altijd een of twee keer overstappen. Het snelst is waarschijnlijk Amsterdam - Kuala Lumpur - Auckland met Malaysia Airlines of Amsterdam - Singapore - Auckland met Singapore Airlines.
Nee, veel te lange afstand.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Maareh Jaguarized, gaat er geen rechtstreekse(re) vlucht naar Nieuw-Zeeland? Of is dit gewoon de goedkoopste oplossing?
Ik grossier erin.quote:
Sinds 1995 vlieg ik zakelijk; geen idee dus, mijn werkgever betaalt.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heb je nou voor dat ticket betaald naar Nigeria?
Heeft dat misschien niet temaken met tarieven die luchthavens en/of de overheid in rekening brengt aan de vervoerders?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
1300 euro. Dat is inclusief een stopover in Seoul en een binnenlandse vlucht in Nieuw-Zeeland.
Nog even over die baggage: waarom mag je op vluchten naar alle bestemmingen behalve de VS, Canada en Mexico maar 20 kilo meenemen in economy en als je dus naar de VS, Canada en Mexico 2x 23 kilo = 46 kilo = meer dan 2 keer zo veel (piece concept) meenemen?
Is dat een wet van meden en perzen? DIe 20 kg is toch de hoeveelheid die je gratis mag meenemen? Je mag toch wel meer meenemen,maar moet dan gewoon dokken?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
Geen idee maar als ik logisch nadenk dat als men bijvoorbeeld een Boeing 777 inzet op een vlucht naar Newark en een 777 naar Dubai, er net zoveel mensen in gaan maar alleen de belading van het vliegtuig dus dubbel zo veel is...
Een grens lijkt me wel dat die er is. De vraag is alleen of je daar met een normale belading bij in de buurt komt..quote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
Jawel maar stel dat je 50 mensen die 100 kilo gaan meenemen, dat is dus 50 x 80 = 4000 kilo te veel. Is er niet ergens een grens van maximale belading?
Je vergeet dat er ook nog vracht (post, dozen, koerierstukken) meegaan in de bellyquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
Geen idee maar als ik logisch nadenk dat als men bijvoorbeeld een Boeing 777 inzet op een vlucht naar Newark en een 777 naar Dubai, er net zoveel mensen in gaan maar alleen de belading van het vliegtuig dus dubbel zo veel is...
Het gaat er ook om hoeveel 1 stuk maximaal mag wegen in verband met veiligheidseisen / werkomstandigheden voor de beladers en platformmedewerkers. Soms zie je wel eens op zo'n koffer 'heavy piece' staan op een rode sticker, om te voorkomen dat je een belader af kan schrijven.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:16 schreef Jaguarized het volgende:
Mjah ok maar waarom zou dat piece concept gelden op vluchten naar de VS? Alleen omdat er Amerikaanse maatschappijen zijn die het ook hebben en het dus vrij standaard is in de VS? Of omdat men gewoon weet dat toeristen veel extra baggage meenemen dat op Schiphol weer nagekeken kan worden door de douane..
Je bedoelt hoeveel 1 stuk baggage mag wegen bij het piece concept?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het gaat er ook om hoeveel 1 stuk maximaal mag wegen in verband met veiligheidseisen / werkomstandigheden voor de beladers en platformmedewerkers. Soms zie je wel eens op zo'n koffer 'heavy piece' staan op een rode sticker, om te voorkomen dat je een belader af kan schrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |