En sjiek!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:47 schreef tonks het volgende:
Pool is hendig
Absoluut en veel vetter dan die bupatoh.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:47 schreef tonks het volgende:
Pool is hendig
En poepgatihquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Absoluut en veel vetter dan die bupatoh.
En jij bent?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef Pool het volgende:
Ik ben blij dat mijn overduidelijke aanwezigheid opvalt.![]()
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Haha! die ga ik in mijn SIG ZETTEN AHHahiuahahiadiidadaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef tonks het volgende:
Bupatih valt op mahhhnennnnnn!
ijsberen hebben hun speklaag nodig om warm te blijven, en bupatih is een indonesiër, die zijn altijd magerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Met Pool kun je tenminste gezellig tafelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ijsberen hebben hun speklaag nodig om warm te blijven, en bupatih is een indonesiër, die zijn altijd mager
Koetsjie, koetsjiequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Koetsjie, koetsjieHeb ik een kuttopic van jou gesloten?
tonks is een homo!!!!!!! Wahahahhah1!!:')!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef tonks het volgende:
Hoe meer topics bupatih sluit hoe geiler ik word, daarom open ik ze
En om hem aan het werk te houden natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef tonks het volgende:
Was jij dat niet in je oude avat0r?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
tonks is een homo!!!!!!! Wahahahhah1!!:')!!!![]()
![]()
![]()
!!!11
Nee, dat is Kristin Davis, snotjong!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Was jij dat niet in je oude avat0r?!
Ga ik in m`n sig zetten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef tonks het volgende:
deze is NOG lelijkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is Kristin Davis, snotjong!
Bewaar er 1 voor mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:56 schreef Pool het volgende:
Ik ga weer even een tompouche-pauze houden.
Bupa neemt het wel weer even over van deze harde werker.![]()
Zo een met zo'n roze glazuur?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:56 schreef Pool het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:56 schreef Pool het volgende:
Jij bent een toonbeeld van reacties die altijd op mijn kwaliteitstopics volgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:57 schreef Klonk het volgende:
ff posten voor het slotje
goed héquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij bent een toonbeeld van reacties die altijd op mijn kwaliteitstopics volgen.
Je oude avater was beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:57 schreef Bupatih het volgende:
Bupatih, als je deze op slot gooit, valt Pool op mannen!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heul niet.. dat is Pools auto en hij komt de tompouce naar mij brengen.![]()
Hij heeft het ding onderweg gestolen van een bakker en de tompouce op het dak gezet. Bovendien ben ik ook half zeeuw.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er staat op de auto van iwe die is
En das geen Pool
Pool is zeeuw..
Komt Pool door Houten als hij naar jou toe rijdt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hij heeft het ding onderweg gestolen van een bakker en de tompouce op het dak gezet. Bovendien ben ik ook half zeeuw.
daar kun je niets aan doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hij heeft het ding onderweg gestolen van een bakker en de tompouce op het dak gezet. Bovendien ben ik ook half zeeuw.
Geen idee, vraag het hem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komt Pool door Houten als hij naar jou toe rijdt?
maar daar staat de tompoucepandaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Klonk het volgende:
ik denk het niet.
nah, das toch wel een omweg waard dunkt mequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar daar staat de tompoucepanda
Dat bedoel ik. Pool zorgt wel voor een mooie panda.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, das toch wel een omweg waard dunkt me
+3 jaloersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:43 schreef NJ het volgende:
Het is wel een enorm kuttopic, dat naamtopic van je, Pool
je bent de route naar king_of_cubes vergeten, en of je dan via Houten gaatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:55 schreef Pool het volgende:
Hoi.![]()
-Ja sorry, NJ, morgenochtend gooi ik hem wel dicht of zo.
- Ik kan bevestigen dat de tompouche roze glazuur had en nee, daarmee val ik nog niet op mannen Bupa. [afbeelding]
- Ik ben een Pool noch een Zeeuw. Met Polen heb ik in feite helemaal niets.En Zeeland vind ik gewoon tof. Strand, zeilen, rust en lieve meisjes.
Maar ik ben wel Brabander dus.
Maar waar woont hij dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent de route naar king_of_cubes vergeten, en of je dan via Houten gaat
Stuur me dan wel van te voren een mailtje, dan ruim ik de logeerkamer opquote:Op zondag 15 januari 2006 00:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar waar woont hij dan?
Als ik naar jou toe rijd, kom ik wel langs Houten overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |