ja lekker verhaal, ik heb hem helemaal opgewonden, dus dat ken nog wel ff durenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:46 schreef Klonk het volgende:
wachten tot ie niet meer opgewonden is, hij stopt er vanzelf mee.
Zet hem in de kelder of leg 'm op zolder.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Furia het volgende:
Er zit geen koekoek in en ik wil hem niet slopen, want er zit sentimentele waarde aan voor de rechtmatige eigenaar
das wel n ideequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Zet hem in de kelder of leg 'm op zolder.
Het is bijna 10 uurquote:
Briljant ideequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Casparovvv het volgende:
anders plak je de wijzers vast tegen de wijzerplaat, dan haalt 'ie nooit het halve/hele uur!
ik woon 50 meter van een kerkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef Furia het volgende:
[..]
Het is bijna 10 uurdan gaattie wel 10x! En ik zit altijd al te klagen omdat die van de buren gaat en ik die steeds hoor
![]()
dan loopt ie in de soep, slecht plan dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Casparovvv het volgende:
anders plak je de wijzers vast tegen de wijzerplaat, dan haalt 'ie nooit het halve/hele uur!
Johquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan loopt ie in de soep, slecht plan dus![]()
Nou ja, ik zit er nog niet eens zo erg mee, maar ik ken iemand die hier ook woont en die daar wel wat meer last van heeftquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef Furia het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit er nog niet eens zo erg mee, maar ik ken iemand die hier ook woont en die daar wel wat meer last van heeft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |