Een vliegtuig kan niet sneller dan het geluid landen. Stelt u zich eens voor, vanuit de verkeerstoren, "hallo, u kunt landen" en dan staat ie er al ...quote:Herman Finkers: De zon gaat zinloos onder, morgen moet ze toch weer op
2-delige show. Herman Finkers vanuit de Twentse Schouwburg te Enschede. Herman trakteert zijn publiek op een verfrissende combinatie van kolder, onzin en andere geniale flauwekul. Afl.1.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef Cassius het volgende:
Nu, Ned3
inderdaad, hij noemt geen namen. Hij scoort 'duur'.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef Remzz het volgende:
"Onze buren kregen toch wel z'n lief kind dat ik oprecht zei dat het het liefste kind was dat ik ooit had gezien "
Finkers is echt fantastisch vooral omdat hij een hele andere manier van caberet heeft dan de andere cabertiers.
Had ik ook ff gekeken, 4 personen, in n sketch van 4 minuten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef greatgonzo het volgende:
20x beter dan koppensnellers
Sorry.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef ToXiCitY het volgende:
De brief aan zijn zwangere buurvrouw.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:08 schreef Tafkahs het volgende:
inderdaad, hij noemt geen namen. Hij scoort 'duur'.
Ik denk dat hij het tegengestelde van goedkoop wilde benoemenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef doppelgänger het volgende:
[..]das een aparte omschrijving..
Salmonellaaatje..quote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef Mryc het volgende:
Tijdje geleden is er een box van Finkers uitgekomen met alle shows e.d. Heb vreselijk gelachen om de tekenfilm van Macbeth
man houd je mond en laat ons slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:14 schreef Mryc het volgende:
De wachter roept, door het nog slapende kasteel:
"Ik ben sprakeloos, ik heb er geen woorden voor, ik weet niet wat ik moet zeggen, ik sta met de mond vol tanden, ik ben met stomheid geslagen!"
hartslag. ?? klopt .. klopt niet ... klopt wel ... klopt nietquote:Op zondag 15 januari 2006 18:14 schreef Mryc het volgende:
De wachter roept, door het nog slapende kasteel:
"Ik ben sprakeloos, ik heb er geen woorden voor, ik weet niet wat ik moet zeggen, ik sta met de mond vol tanden, ik ben met stomheid geslagen!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |