Ja..en kippen worden massaal gedumpt bij kinderboerderijenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:11 schreef Rewimo het volgende:
Binnenkort kun je Doerak bij de kippen ophokken
doerak hoeft niet opgehokt, die heeft zichzelf al weken opgedoosdquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:11 schreef Rewimo het volgende:
Binnenkort kun je Doerak bij de kippen ophokken
ondanks dat er in kranten staat dat ze bij de kinderboerderij de nek omdraaien van de kippiesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja..en kippen worden massaal gedumpt bij kinderboerderijen![]()
ja, maar ze krijgen van de week kippenspeelgoed in de hoop dat ze weer wat uitdaging hebben.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat lijkt me dat klote om te moeten zien, die arme opgehokte moppies die er niks van snappen
Hoelang is de incubatie-tijd van die marek dan?
nee, volgens mij heeft ze geen pijn. ze is gewoon zichzelf: eigenwijs, pinnig en nieuwsgierig.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Arme hepie, dat wel, maar het zijn wel weer erg leuke foto's
Denk je dat ze pijn heeft van die prolaps? Neem je nog kontakt op met de DA ?
Nou, lees je eigen topic eensquote:Op maandag 13 maart 2006 06:28 schreef lady-wrb het volgende:
hoe dat zo, bluezz?
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
wat goed van je nathadie is in elk geval gered.
dat verdiend wel een soop-award.
heep is tegen de avond toch weer mee naar binnen gegaan.
ze vindt het volgens mij niet eens vervelend. ze loopt de hele kamer door.
vanochtend lag ze languit onder een stoel in het zonnetje
vanavond heb ik haar weer met dr kont in een warm sodabadje gezet, lekker uitgespoeld en daarna drooggefohnd. ze boft maar met dr eigen leco zadelhoff.
tot mijn verbazing wandelde ze daarna doodleuk het kattenmandje in om te gaan slapen
ze heeft zich dus echt geschikt in dr lot
morgen maar weer eens kijken hoe de boel erbij staat. met goed weer gaat ze weer naar buiten om het contact met de groep niet te verliezen en met slecht weer haal ik er wel een paar in huis (gelukkig leest vriendje hier niet mee)
Jij ookquote:Op maandag 13 maart 2006 20:48 schreef Natha- het volgende:
Tja, jaloerse vrouwen.....levensgevaarlijk! Rosa zag Heepie natuurlijk fijn vertroeteld worden....
Ik heb gisteren weer een kip gered uit het park. Met een schepnetje een half uur erachteraan gerend, maar ze zit nu veilig opgehokt bij de buurvrouw. Sterkte daar!
vooralsnog nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Ladywrb ga je de kipjes inenten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |