Ik ben afgelopen zomer geflitst in Duitsland toen ik per ongeluk door rood reed. Ik heb echter nog geen boete gezien..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
ben namelijk vanmiddag geflitst op de snelweg...![]()
Ze zijn voor Duitse begrippen wel duur geworden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef MSXUser het volgende:
http://www.bmvbw.de/Verkehr/Strasse-,1448/Bussgeldkatalog.htm
Hier staan ze allemaal
Voor Nederlandse begrippen (zeker met de nieuwe tarieven) is het natuurlijk een schijntje wat je moet betalen in Duitsland.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:19 schreef Clairvaux het volgende:
Ze zijn voor Duitse begrippen wel duur geworden.
Hoe kom je duitsland dan uit?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:19 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zo'n 3 maanden later kreeg ik het bericht dat ik met mijn rijbewijs langs moest
komen om een stempel te laten zetten dat ik 1 maand rijverbod had in Duitsland.
En dat gebeurt erg vaakquote:Op maandag 16 januari 2006 09:52 schreef buzzer het volgende:
Ik ben ooit een keer geflitst in Duitsland, omdat ik voor mijn gevoel buiten de bebouwde kom reed (wat dus niet het geval was). Heb er nooit meer iets van gehoord.
In Duitsland moet je, net als in andere landen, als Nederlander contant betalen, danquote:Op maandag 16 januari 2006 01:15 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Hoe kom je duitsland dan uit?
(Stel dat niemand vrijwillig met je meegaat om je terug te rijden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |