Kun je meteen even die fles Jameson aangeven die daar staat!?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef TerroRobbie het volgende:
blijkbaar
* TerroRobbie tapt 2 bier
Die heb ik al.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kun je meteen even die fles Jameson aangeven die daar staat!?
Red-Blue Army!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Straks lekker naar Haarlem, maar eerst een tosti!
Aaaah flikker toch opquote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Red-Blue Army!
Vind het op de een of andere manier een kick clubje!
Die gozer, met aan de linkerkant maar 1 oor!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is er afgevallen bij idosl?
Die limbo?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die gozer, met aan de linkerkant maar 1 oor!
Vorig seizoen naar VVV-Haarlem geweest en nog een stukje meegetreind met de gasten van RBA. Ken er nog een aantal van toen ze een paar jaar terug nog wel eens bij ons op Kaalheide kwamen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Aaaah flikker toch op![]()
Maar kan goed zijn dat we verliezen, thuis zijn we ongeslagen maar uit bijna alles verloren of gelijk.
Zegt er eentje wat:quote:
Trusteh jochie.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga slapen, jij hebt je slaap hard nodig oude man.
Heeft ie z'n rijbewijs al ?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zegt er eentje wat:
[..]
Trusteh jochie.
't Kost wel wat he?quote:
Heb vandaag een 0-4 overwinning gemist. En ook al een aantal matchen voor KVM / mijn 'vriendin' gemist...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar ik heb dit seizoen nog niks gemist, en ik blijf alles gaan.
Ja i kben zwaar gek
Dan maar liever geen feest!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:48 schreef TerroRobbie het volgende:
In de toto divisie!
Daar is het altijd een feest!
En Den Bosch kan het weten!
We zijn er geweest!
Dat valt reuze mee denk ik.quote:
Nee dat viel niet meequote:Op zondag 15 januari 2006 03:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee denk ik.
Alhoewel die Nederlandse wind erg agressief kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |