quote:Op zondag 15 januari 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, die reputatie van dat keurige burgermeisje moet ik natuurlijk niet verder beschadigen.![]()
Ik ben niet in staat je dat te geven.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef popolon het volgende:
Maar met een beetje geluk mag je met Zwansen naar bed.
Is je liefde op?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat je dat te geven.
Da's ook fijn maar da's sex. Da's anders.quote:Maar met een beetje geluk mag je met Zwansen naar bed.
Nee gek, ik heb net wat adoptiekindertjesquote:Op zondag 15 januari 2006 00:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Is je liefde op?
[..]
Da's ook fijn maar da's sex. Da's anders.
Je bent een heldquote:Op zondag 15 januari 2006 00:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee gek, ik heb net wat adoptiekindertjeswat oude computers gegeven.
Da's toch lief?
Of doe ik het alweer niet goed?
quote:
Dat schijnt daar echt een spreekwoord te zijn geworden is het niet?quote:
Weet ik niet, ik moet nog naar de inburgeringscursus.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat schijnt daar echt een spreekwoord te zijn geworden is het niet?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef tong80 het volgende:
Pixies, Sonic Youth, Ramones, Deus,.......om een paar van zijn favoriete bands te noemen.
Ah! daar krijg je foto's van hollywood sterren en moet je de namen er bij raden, toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik moet nog naar de inburgeringscursus.
Ik hoop het!!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah! daar krijg je foto's van hollywood sterren en moet je de namen er bij raden, toch?
Verklaar. De Pixies waren er tien jaar voor DEusquote:Op zondag 15 januari 2006 00:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Met de pixies en de ramones heb ik dan wat minder, maar met sonic youth en deus des te meer. Zal wel aan de leeftijd liggen![]()
Trusteh.quote:
Pardon?quote:
Je Capslock staat aan, of je houdt shift vastquote:Op zondag 15 januari 2006 00:52 schreef SCH het volgende:
FLIKKER TOCH EENS OP MET AL DIE BLIJE DEBIELE WOORDJES
Hey tong, alles goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |