Ja ben in het laatste trimester.Nog één tentamen en ik kan met de rest van hools meelullen.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ben in het laatste trimester.Nog één tentamen en ik kan met de rest van hools meelullen.
Mooi mooi. Succes ermee dan maarquote:Op zondag 15 januari 2006 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ben in het laatste trimester.Nog één tentamen en ik kan met de rest van hools meelullen.
Heb jij je nieuwe rooster al?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht het niet. Voorlopig lopen jullie nog een paar lichtjaren achter op mij.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:57 schreef popolon het volgende:
Ik ben huisjes aan 't kijken op internet.
We worden oud, we halen golfert in.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat jullie verlaten!Trusten voor straks Hoolies!
Beet!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:00 schreef tong80 het volgende:
Nu zitten Golfert en SCH naar een leuke replay te vissen
Je bent altijd al een grijze muis vis geweest jaquote:
Trusteh Clauw(n)tje!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat jullie verlaten!Trusten voor straks Hoolies!
Trusteh en extra aaitje voor Djamu.quote:
Slaapze Knijn!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat jullie ook uitzwaaien, hol is waiting. Welterusten!
Nee, dat is zo 2005.quote:
quote:
Kun je meteen even die fles Jameson aangeven die daar staat!?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef TerroRobbie het volgende:
blijkbaar
* TerroRobbie tapt 2 bier
Die heb ik al.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kun je meteen even die fles Jameson aangeven die daar staat!?
Red-Blue Army!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Straks lekker naar Haarlem, maar eerst een tosti!
Aaaah flikker toch opquote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Red-Blue Army!
Vind het op de een of andere manier een kick clubje!
Die gozer, met aan de linkerkant maar 1 oor!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is er afgevallen bij idosl?
Die limbo?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die gozer, met aan de linkerkant maar 1 oor!
Vorig seizoen naar VVV-Haarlem geweest en nog een stukje meegetreind met de gasten van RBA. Ken er nog een aantal van toen ze een paar jaar terug nog wel eens bij ons op Kaalheide kwamen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Aaaah flikker toch op![]()
Maar kan goed zijn dat we verliezen, thuis zijn we ongeslagen maar uit bijna alles verloren of gelijk.
Zegt er eentje wat:quote:
Trusteh jochie.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga slapen, jij hebt je slaap hard nodig oude man.
Heeft ie z'n rijbewijs al ?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zegt er eentje wat:
[..]
Trusteh jochie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |