Ik vond het echt zo matig wat Spijkerman neerzette, er druipte aan alle kanten Talpa vanaf!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef methodmich het volgende:
En het was ook niet zo sterk. Maar inderdaad, 13 minuten reclame in het eerste blok. Kan je nagaan!
Alles goed ?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef DeTolk het volgende:
'middag diek
Ik ben nog bezig met ontbijtenquote:
En volgens mij zitten de mensen van Teletekst pagina 818 ook nog te ontbijtenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef clauwheee het volgende:
Hier ook net ontbijt gehad.
Ik geloof het ookquote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En volgens mij zitten de mensen van Teletekst pagina 818 ook nog te ontbijten![]()
hoezo dat dan ?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En volgens mij zitten de mensen van Teletekst pagina 818 ook nog te ontbijten![]()
Nou daar wordt op dit moment niks bijgehouden qua wedstrijden die nu gespeeld worden, alles staat op groen ipv blauw.quote:
Hier staat gewoon in blauw:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou daar wordt op dit moment niks bijgehouden qua wedstrijden die nu gespeeld worden, alles staat op groen ipv blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |