Waarom is 'ie nu opeens gay?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
zo zien we het allemaal graag
Lijkt me dan ook reeel. Met 29.83 gaat hij het niet winnen in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Showtime het volgende:
Wat zegt Barney nou: "niet met 28.63", zit Barney nou gewoon Jelle zijn gemiddelde ff af te kraken van deze partij.
Is maar één keer gebeurtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, er is zelfs een keer een finale door een debutant gewonnen
Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij zeg? Onvoorstelbaar hoe er met iemand als Barney in ons land wordt omgegeaan
Ik denk het ook. Het zal wel vrij nipt worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:33 schreef freiss het volgende:
Ik denk dat Barney gaat winnen overigens.
daar hebben beide bonden er ook weer 1 van geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar doen de toppers van de BDO en de PDC wel mee aan het officiële WK?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef Bijna35 het volgende:
Nog steeds niet! Barney blijft DE held van darts, die er in zijn eentje voor gezorgd heeft dat het zo populair is in NL en dat iemand als Jelle met darten is begonnen.
Wat heeft die Dick van Dijk dan gewonnen? Het WK voor amateurs ofzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daar hebben beide bonden er ook weer 1 van geloof ik
Ik zag laatst een stukje van dat WK op de BBC. Totaal geen sfeer daar, gewoon een tribune erachter met stille mensen en met een mastercaller die heel rustig de scores zei. Bijna een soort biljartsfeer, niks aan eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Eigenlijk is er maar 1 officieel WK en die werd vorig jaar gewonnen door Van Dijck, in Perth.
Nee die van de BDOquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat heeft die Dick van Dijk dan gewonnen? Het WK voor amateurs ofzo?
Jelle won wel van Mervyn king. Aardig wapenfeit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef PDOA het volgende:
Barney mag dan wel een arrogante hond zijn, hij heeft wel gewonnen van de grootste darters. Dan kan Jelle nog niet zeggen.
In Australie zag ik erg veel bekende gezichten van de BDO en PDC.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar doen de toppers van de BDO en de PDC wel mee aan het officiële WK?
Ja, ik zeg toch niet dat het regelmatig gebeurt?quote:
In de finale, heb ik het over.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Jelle won wel van Mervyn king. Aardig wapenfeit.
Nee, mervyn king is maar een loser inderdaad,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef PDOA het volgende:
Barney mag dan wel een arrogante hond zijn, hij heeft wel gewonnen van de grootste darters. Dat kan Jelle nog niet zeggen.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Het zal wel vrij nipt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |