Poepoe... In een luchtige sfeer zegt iemand dat die gaat winnen omdat een ander waarschijnlijk niet goed genoeg is... Zo reageren de darters onder elkaar wel vaker hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Maar na die walgelijke opmerking over Jelle's gemiddelde
Dat zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:52 schreef renz0r het volgende:
JAAAAAAHOEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Amen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Precies.
Verschrikkelijk.
Van Barneveld is ook niet mijn meest favoriete sportman. Maar het feit dat hij o zo succesvol is werkt als een rode lap op een stier en meteen wordt hij helemaal de grond in getrapt op irrelevante zaken (zijn overwicht, zijn transpireren, zijn zelfvertrouwen).
Hier kan men niet omgaan met succesvolle mensen.
Ah okay, dan heeft hij in 2001 weinig indruk op mij gemaakt. Staat me niets van bij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
2001 Ist Round 703 Lost 0 - 3 30.29 Andy Fordham ENGLAND 30.65
Inderdaad, daar hadden we het hier nog over.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.
In Nederland kan men gewoon niet omgaan met kampioenen. Als iemand zijn kop boven het maaiveld uitsteekt wordt die gigantisch neergesabeld.
Hij zei anders dat ook hij heel erg voor Jelle had ziten juichen. Of was dat weer gelogenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Reken maar dat Barney baalt dat-ie tegen Klaasen moet. Nu loopt niet heel Nederland voor 'm uit mocht-ie z'n 5e winnen.
't Is ook al mode om Wennemars af te zeiken omdat ie 'arrogant' is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, daar hadden we het hier nog over.
Waarom ben je dan geen echte darter?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch flauw van die Greatbatch om Jelle uit z'n concentratie proberen te halen door z'n pijlen heel langzaam uit het bord te halen, dan ben je geen echte darter
Maar dan nog, DOUBLE DUTCH...
Ik vond die kneus in het publiek die het nodig vond om KOM OP JELLE te gaan blérren terwijl Greatbatch net gooide veel flauwer. Maar idd, het slaat nergens op om te proberen op zo'n manier te winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch flauw van die Greatbatch om Jelle uit z'n concentratie proberen te halen door z'n pijlen heel langzaam uit het bord te halen, dan ben je geen echte darter
Maar dan nog, DOUBLE DUTCH...
quote:At the PDC World Championship a few weeks ago - the one that Phil Taylor wins every year -
Het is niet zo sportief. Maar een beetje psychologische oorlogsvoering hoort erbij. Doet Jelle zelf ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef freiss het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geen echte darter?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo was het ook bedoeld van v. Barneveld.
Hij begon al met 'het had een zoon van me kunnen zijn' met een vette lach.
Je kon aan alles merken dat hij het prachtig vond dat Jelle in de finale staat. Hij zij ook dat hij verwacht te winnen, maar dat Jelle er ongetwijfeld hetzelfde over denkt.
En op van d'r Giessens vraag 'Denk je dat je morgen kan winnen' zei hij inderdaad met een lach in de richting van de camera 'Niet met 29.83 Arjan'. Wanneer hij zoiets had gezegd bij een finale met bv Ted Hankey had iedereen erom kunnen lachen. Nu is het opeens arrogantie.
Je bent dan geen professionele darter. Greatbatch wist donders goed dat hij helemaal geslacht zou worden als hij niet ging vertragen. Maar Klaasen anticipeerde goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef freiss het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geen echte darter?
Ik vind dat je dan nog steeds een professionele darter bent. Of het heel erg sportief is, valt te betwijfelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je bent dan geen professionele darter. Greatbatch wist donders goed dat hij helemaal geslacht zou worden als hij niet ging vertragen. Maar Klaasen anticipeerde goed.
Ach man ik kan daar om lachen en zij onderling ook. Wil je dat het topsporters zijn hoort dat er gewoon bij. Wat wil je heilige kastplantjes met de voornaam Co ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
Smerige uitspraak trouwens van Barney over het gemiddelde van Jelle.
Jij hebt ook geen gevoel voor humor hè?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
Smerige uitspraak trouwens van Barney over het gemiddelde van Jelle.
Ik kan er ook maar niet aan wennen... Vooral zijn siiiiiiiiiiiiixty is irritant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen gevoel voor humor hè?
Ik hoop trouwens ook dat die speaker van het tweede gedeelte van de partij tussen Klaasen en Greatbatch niet de finale gaat doen. Wat een drama die kerel ...
Gewoon TV op mute zetten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens ook dat die speaker van het tweede gedeelte van de partij tussen Klaasen en Greatbatch niet de finale gaat doen. Wat een drama die kerel ...
Mijn oplossing: BBC kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doe es rustig aan, ik quote de verkeerde.quote:
Ze zag er behoorlijk zenuwachtig uit ja, en het was inderdaad te zien aan haar sigaretten gebruikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die moeder stond overigens heel die studio blauw te zetten
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef Rekkie het volgende:
Ik gok dat er morgen een nederlander wint![]()
![]()
hijs flauwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef Rekkie het volgende:
Ik gok dat er morgen een nederlander wint![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |