Ik ging ervan uit dat het het gemiddelde van Barney was, maar als het het gemiddelde van Jelle was dan was het wel een hele gare uitspraak.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Showtime het volgende:
Wat zegt Barney nou: "niet met 28.63", zit Barney nou gewoon Jelle zijn gemiddelde ff af te kraken van deze partij.
Ja, die speklap knijpt 'm al.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Showtime het volgende:
Wat zegt Barney nou: "niet met 28.63", zit Barney nou gewoon Jelle zijn gemiddelde ff af te kraken van deze partij.
Dat hoeft niet, als Jelle maar gewoont wintquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
kankerbarney, wat een grafkankermongool met zijn arrogante kop.
Verslaggever: Ga je morgen winnen Jelle?
Jelle: Ja natuurlijk!Barney: Niet met 28, 34 jong
Afschieten de arrogante grafkankermongool!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
kankerbarney, wat een grafkankermongool met zijn arrogante kop.
Verslaggever: Ga je morgen winnen Jelle?
Jelle: Ja natuurlijk!Barney: Niet met 28, 34 jong
Afschieten de arrogante grafkankermongool!
Echt welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef Showtime het volgende:
[..]
gatverdamme, nu hoop ik helemaal dat Jelle morgen de vloer aanveegt met Barney
Eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
wat walg ik van die Raymond van Barneveld, wat een kapsones. Hopelijk word morgen de vloer met hem gelijkt gemaakt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
kan spannend worden morgen.
Kan Jelle Barney afhouden van zijn 5de titel ?
net ernaast, volgens mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
Zag ik nu jelle recht in greatbatch zijn gezicht zijn vuist omhoog steken
Logisch, toch. Barney is gewoon een arrogante postbodequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgens mij is bijna iedereen voor Jelle
daar lijkt het inderdaad op, zelfde gebeurde daarvoor alleen vica versa, zal wel met de camera stand te maken hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
nee, richting het publiekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
Nee, hij stond er vlak naast. Ik dacht ook al.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |