Dat kunnen er morgen wel eens heel erg veel worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er nu gekeken hebben en hoeveel mensen er morgen kijken!
dat is een andere vrouw..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is dat met z'n vriendin en een aanzoek?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:16 schreef Showtime het volgende:
[..]
super, zo kalm, beheerst en zichzelf
gozer!
Super lelijk ook niet, maar wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Echt een lekker wijf is het niet.
Half 7 geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
Hoe laat is die finale nou morgen? Want ik ga ook nog naar het voetbal, dus ik ben bang dat ik het niet ga halen.
Meestal om uur of 6quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
Hoe laat is die finale nou morgen? Want ik ga ook nog naar het voetbal, dus ik ben bang dat ik het niet ga halen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Showtime het volgende:
Wat zegt Barney nou: "niet met 28.63", zit Barney nou gewoon Jelle zijn gemiddelde ff af te kraken van deze partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |