Zie vorig antwoord.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef erikh het volgende:
[..]
Nee, mervyn king is maar een loser inderdaad,![]()
Het was wel een beetje dollen, maar als je al door half Nederland arrogant geworden wordt moet je zoiets natuurlijk niet zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef BB-King het volgende:
Ik erger me totaal niet aan Barney.
Vond het wel komisch daarnet met Jelle... beetje dollen met elkaar.
Tuurlijk moet Jelle wel morgen die beker pakken....![]()
Ohja, leuke vergelijking, maar Klaasen heeft nog geen finales gespeeld om toppers in uit te kunnen schakelenquote:
Dollen... zo is die frituurkop nou eenmaal. Wat een kwal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef BB-King het volgende:
Dus dat toernooi gooien ze toch samen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:36 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
In Australie zag ik erg veel bekende gezichten van de BDO en PDC.
Ik kan ook niet zeggen dat Barney kinderachtig reageerde of Klaasen zijn prestatie erg tekort deed. Hij reageerde er toch erg enthousiast op?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgens mij is bijna iedereen voor Jelle
Typisch Nederlands inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.
In Nederland kan men gewoon niet omgaan met kampioenen. Als iemand zijn kop boven het maaiveld uitsteekt wordt die gigantisch neergesabeld.
Hij MOET MOET MOETquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef BB-King het volgende:
Dacht ik ook al aan.Die baalt als de pest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Reken maar dat Barney baalt dat-ie tegen Klaasen moet. Nu loopt niet heel Nederland voor 'm uit mocht-ie z'n 5e winnen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Typisch Nederlands inderdaad.
Waardeloos.
Ook niet mijn favoriete persoon maar dit is wel weer het andere uiterste.
Zo was het ook bedoeld van v. Barneveld.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef BB-King het volgende:
iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Reken maar dat Barney baalt dat-ie tegen Klaasen moet. Nu loopt niet heel Nederland voor 'm uit mocht-ie z'n 5e winnen.
Daarom juist. Barney weet inmiddels hoe het is om in de finale te staan, maar Jelle zal 'm morgen wel zweten. Dit gaat totaal boven zijn verwachting uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ohja, leuke vergelijking, maar Klaasen heeft nog geen finales gespeeld om toppers in uit te kunnen schakelen![]()
Nee toch, of wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Was Tony David een tijdje terug ook niet een debutant die de finale won?
Precies.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Typisch Nederlands inderdaad.
Waardeloos.
Ook niet mijn favoriete persoon maar dit is wel weer het andere uiterste.
Als je even de moeite had genomen om mijn profiel te bekijken had je gezien dat ik 18 ben. En het gaat niet zo zeer om het feit dat ik barney haat, klein beetje maar, maar gewoon dat Jelle veel gaver is. Maar na die walgelijke opmerking over Jelle's gemiddelde moest ik me gewoon even uitleven op die arrogante rotkopquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij zeg? Onvoorstelbaar hoe er met iemand als Barney in ons land wordt omgegeaan
Verloor bij zijn eerste deelname in de 1e ronde, maar won bij zijn tweede.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee toch, of wel.
Ik ga het eens controleren.
Dat dacht men ook toen ie tegen King 'de 1st geplaatste speler' moest...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef Tique3 het volgende:
Iedereen kan wel raden dat jelle morgen gewoon weggespeelt wordt
In mijn opinie moet je als topper ZEKER schijt hebben aan de heersende opinie van die spruitjeslucht mensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het was wel een beetje dollen, maar als je al door half Nederland arrogant geworden wordt moet je zoiets natuurlijk niet zeggen.
inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Verloor bij zijn eerste deelname in de 1e ronde, maar won bij zijn tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |