Wt zei je? Noord Amerika? Ga je inlezen aap.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef Slarioux het volgende:
Xbox 360 tot nu toe 600.000 keer verkocht in Noord-Amerika
Wat zei je? MS zegt niks?
Mensen die nutteloze reacties plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef mOBSCENE het volgende:
Mensen die gaan klagen zonder zich te verdiepen in de feiten
Maak er ff geen ps3 fanboi topic van ja.quote:
Mensen die alles meteen afkraken in hun eigen topic en daardoor >50% van de reacties krijgt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:27 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Mensen die nutteloze reacties plaatsen.![]()
dat is ook een topic waardquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef mOBSCENE het volgende:
Mensen die gaan klagen zonder zich te verdiepen in de feiten
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:30 schreef JohanV. het volgende:
Ik kan wel weer zien dat de ONZ userts weer online zijn.![]()
Bla,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:30 schreef JohanV. het volgende:
Ik kan wel weer zien dat de ONZ userts weer online zijn.![]()
Als er 10-duizenden waren verkocht. NU zijn er misschien een paar duizend verkocht door schaarste. En dan nog zijn er mensen die zeggen dat het geweldig gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bla,
Wanneer was het dan wel een succes geweest aap?
Ik denk dat de xbox360 pas een succes is volgens JohanV. als hij er een weet te bemachtigen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bla,
Wanneer was het dan wel een succes geweest aap?
Nee want ik wil er geen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Ik denk dat de xbox360 pas een succes is volgens JohanV. als hij er een weet te bemachtigen...
Intertoys in het kutdorp waar ik woon heeft er alleen al duizend verkocht, suf eikeltje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Als er 10-duizenden waren verkocht. NU zijn er misschien een paar duizend verkocht door schaarste. En dan nog zijn er mensen die zeggen dat het geweldig gaat.
Dat bedoelde ik aap.![]()
350.000 verkocht tov 550.000 van de oude xbox vind ik niet echt heel slecht als je nu kijkt naar de prijs van dit dingetje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Als er 10-duizenden waren verkocht. NU zijn er misschien een paar duizend verkocht door schaarste. En dan nog zijn er mensen die zeggen dat het geweldig gaat.
Dat bedoelde ik aap.![]()
Dat is ie ook, ik heb ze namelijk allebei gehad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zeggen dat de Playstation 2 beter is dan de Xbox
Trieste zaakquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk dat dat persoonlijk isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:39 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dat is ie ook, ik heb ze namelijk allebei gehad.![]()
Dat denk ik niet, dat wijzen de cijfers uit.quote:
Qua games en gameaanbod (dus vaker kans op betere titels) zeker wel! Qua systeem is natuurlijk de xbox veel beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
Zo bedoel ik het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:41 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat wijzen de cijfers uit.![]()
Die vergelijking mag je niet maken aangezien de Xbox later is gereleased.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef renz0r het volgende:
[..]
Qua games en gameaanbod (dus vaker kans op betere titels) zeker wel! Qua systeem is natuurlijk de xbox veel beter
Blijven ontkennen terwijl het niet zo isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:39 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dat is ie ook, ik heb ze namelijk allebei gehad.![]()
Een Opel Astra is ook beter dan een Aston Martin DB9 he? Dat wijzen de verkoopcijfers immmers uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:41 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat wijzen de cijfers uit.![]()
En toch maak ik die wel!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Die vergelijking mag je niet maken aangezien de Xbox later is gereleased.
Die zitten niet in dezelfde klasse.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een Opel Astra is ook beter dan een Aston Martin DB9 he? Dat wijzen de verkoopcijfers immmers uit.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een Opel Astra is ook beter dan een Aston Martin DB9 he? Dat wijzen de verkoopcijfers immmers uit.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef Rekkie het volgende:
Maar de XBOX 360 is wel een groot succes!
Als we jouw kromme manier van redeneren aanhouden wel he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Die zitten niet in dezelfde klasse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |