En zo is het maar netquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef night het volgende:
Weet je wat het met dit soort dingen is; als je zegt dat het nep is, dat zien mensen het voor nep aan. Als je zegt dat het echt is, zijn er heel wat mensen die twijfelen en zelfs het voor absolute waarheid aanzien.
Echt is wat er achter de dikke kluisdeuren van area 51 zit. Iets wat we helaas nooit te zien zullen krijgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef night het volgende:
En zo is het maar net![]()
Maar wat is nog nep, en wat is echt echt, op deze manier?![]()
Daar heb je helemaal gelijk in! Ik zou de verschillende reacties wel eens willen lezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef night het volgende:
Weet je wat het met dit soort dingen is; als je zegt dat het nep is, dat zien mensen het voor nep aan. Als je zegt dat het echt is, zijn er heel wat mensen die twijfelen en zelfs het voor absolute waarheid aanzien.
tevens is dat echt geen overtuigende orb foto. Je ziet toch gewoon dat het regen is. Wel een beetje beter je best doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:04 schreef night het volgende:
Als bonus nog een foto met lichtbollen die ik in Parijs fotografeerde. Behoorlijk spiritueel dacht ik zo!
Ik verklap toch maar weer even dat het toen een beetje mot-regende, en dat de flits op je camera nu eenmaal soms rare bolletjes op je foto laat zien bij stof en andere (water)deeltjes in de lucht.
[afbeelding]
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Megumi het volgende:
Men je was gewoon je bril vergeten op te zetten.
Nou, als er één beroepsgroep wel zwaar overschat wordt qua professionaliteit, dan zijn het de 'professionele fotografen' wel. Veel van die mensen vertonen zich met een hoop poeha en Harry Potter verhalen met een camera + objectief zo langs als een honkbalknuppel, maar ik ben er nog zelden een tegengekomen die echt wist waar hij het over had.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:09 schreef night het volgende:
Ik zag laatst op TV hoe een professioneel fotograaf die alien foto's van Robbert analyseerde. Hij begreep niet hoe het kwam dat dergelijke "wonderen" zonder photoshop op beeld konden staan. Het is toch echt om je rot te lachen, heb er nog steeds lol om. Dat je met dit soort debiele dingen nog zo ver kunt komen. Ook wel triest eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |