alles zelf maken van notenhoutquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
ohja en ik heb een donkergekleurd dashboard kastje gescoord. Nu derest nog![]()
Neeh...quote:
Ik weet nu hoe ik ze moet uitwijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
Alfisti had trouwens bijna een aanvaring met een konijn toen we terug reden![]()
Had ie wel geluk mee, die beesten aanrijden kan aardig schade/zooitje geven![]()
ABS heeft mij al eens gered in de stad met regenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe ik ze moet uitwijken![]()
Gewoon vol in de ABS hangenWat een uitvinding zeg
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ABS heeft mij al eens gered in de stad met regen![]()
gelukkig dacht ik er zelf aan om erbij te sturen anders had het nog geen zin gehad
en ik heb een keer het niet hebben van ABS erg gemist toen ik met stuur volledig ingedraait rechtdoor ging, gelukkig had ik wel EZPLDW (Een Zand Pad Langs De Weg) die mij de bocht in deed sturen toen de wielen erin terrecht kwamen. Anders had er nu een gedenksteen van mij geweest ergens aan de Amstel![]()
![]()
lijkt me kut als je helemaal ingegraven staatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Vandaag ook voordelen van winterbanden gezien
Als ik die had gehad was ik ook niet keihard de grindbak ingereden
Stond er tot m'n assen in onderhandmet 3 man me eruit geduwt
Is het ook, zeker als je je spoiler door het grind hoort gaat en als je wegrijd een piepje hoort wat je nog nooit eerder hebt gehoordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
lijkt me kut als je helemaal ingegraven staat![]()
misschien stof tussen je blokken ofzo dat langs je schuif schuurt, geen idee. ff velgen eraf en checkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is het ook, zeker als je je spoiler door het grind hoort gaat en als je wegrijd een piepje hoort wat je nog nooit eerder hebt gehoord
Hoop dat het niks ernstigs is, anders kunnen die rukkers dokken
Nu naar bed![]()
In die tering kou?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
en weer terug.. en straks meteen weer weg, een stuk wandelen in het maanlicht, romantisch
Ruilen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Neeh...
[afbeelding]
Die lichte delen onder de "houten strip" gaan vervangen worden door donker (netzoals boven de strip), dashboard kastje heb ik al. En dan ga ik die strip denk ik piano zwart maken![]()
Maar allemaal zomerklusjes...nu rustig aan de meuk verzamelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |