Hahaha, yeah right!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, ik heb niet eens een gsm met camera
Maar heb je interesse?Die van de Coyotes zou jou weleens geweldig kunnen passen
Geen domme vraagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:28 schreef PLAE@ het volgende:
Heb je ze gedragen met het IJshockeyn of gewoon? of stel ik nu een hele domme vraag![]()
Ik bied 20 euro excl. voor dat bovenste shirt...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*schop*
25 incl. en we hebben een dealquote:Op maandag 16 januari 2006 11:10 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Ik bied 20 euro excl. voor dat bovenste shirt...
Interesse in de andere jersey of he'j zomoar wat te nuiln?quote:
Ik zal het in gedachten houden, maar mocht er iemand zijn die hem nu meteen koopt, dan ben je te laatquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef masterr112 het volgende:
ik w8 even mijn salaris af aankomend weekend maar heb waarschijnlijk wel interesse voor die andere(lekker voor de wintersport denk ik..)
Jaja, zeker binnen! Zit goed, dank je wel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*schop*
Springsteen, is je jersey al binnen?
Mooiquote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Jaja, zeker binnen! Zit goed, dank je wel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |