Dan ga ik daar ook maar eens kijken! De CS-groep in BsAs ziet er trouwens ook erg actief uitquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:33 schreef flipsen het volgende:
MarkaD, de Hospitality club is een stuk groter dan Couchsurfing en heeft een vrij levendige scene in vooral Buenos Aires! Eigenlijk iedere week wel ergens een feestje of etentje of asado, echt aan te raden!
Suerte!
Toen ik nog in BsAs woonde, had ik een groot driekamerappartementin Las Caņitas, met een eigen slaapkamer voor m'n gasten. En ik heb van m'n leven nog geen wiet gerookt en dat lange haar heb ik ook al 10 jaar geleden verruild voor een kort koppie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat zijn allemaal hippies die wiet roken en in San Telmo wonen/verblijven?
Voor dit soort initiatieven wel. De wietrokende hippies zitten meestal allemaal in hetzelfde goedkope hostel uit de Lonely Planet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En is een kortgeknipte, niet wiet-rokende, Nederlander met een 3 kamer appartement in Las Canitas de norm?
Er zijn niet genoeg hostels voor alle hippies in BAquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor dit soort initiatieven wel. De wietrokende hippies zitten meestal allemaal in hetzelfde goedkope hostel uit de Lonely Planet.
Yep. Dat doe ik ook regelmatig. Hoewel ik het hosten heel erg mis als ik 't niet doequote:Op dinsdag 8 april 2008 13:36 schreef flipsen het volgende:
Bij CS is het vast hetzelfde als bij de HC (www.hospitalityclub.org), maar je kan je ook gewoon aanmelden als je bijvoorbeeld mensen wil rondleiden in jouw stad of gewoon een biertje wil drinken met ze
Wat mij betreft is dat geen probleem, maar ik mag geen gasten hebben voor meer dan een paar dagenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe zou men aankijken tegen een langer verblijf? Stel dat iemand een week of anderhalve week blijft? Is dat echt te lang?
Ik heb ook wel eens iemand gehad die een paar dagen zou blijven maar uiteindelijk wel wat langer is gebleven. Als je de ruimte er voor hebt is het niet zo'n probleem, maar als iemand een week in je huiskamer laten slapen lijkt mij ook weer wat overdreven.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe zou men aankijken tegen een langer verblijf? Stel dat iemand een week of anderhalve week blijft? Is dat echt te lang?
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:17 schreef flipsen het volgende:
En een Oostenrijks schone verbleef heel wat langer, en niet op de bank![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:17 schreef flipsen het volgende:
En een Oostenrijks schone verbleef heel wat langer, en niet op de bank![]()
Ken fraukje niet op mijn bank logeren?quote:Op maandag 3 november 2008 05:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Even een kickje, in de aflevering van 3opreis logeert Froukje op een bank in Porto (Portugal)
De aflevering is te zien op: http://player.omroep.nl/?serid=3898
enjoy it! it's great!quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo, even een kickje. Maandag of dinsdag komt mijn eerst CS-gast! Ben benieuwd!
Vanuit ergens in Frankrijk met een roestige fiets. Maar oorsprokelijk uit Canada geloof ik. Hij is onderweg naar Moskou, via Breda.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:23 schreef nelisb het volgende:
Cool!
Waar komt hij/zij vandaan? Voor hoelang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |