Wat is je 'goede been' dan? Ik bedoel wie is voor jou hoofdverdachte?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
2x
Had 'm verkeerd opgenomen, dus net online gekeken...
Vond 'm eigenlijk een beetje duf, aangezien we over de helft zijn mag er wel wat meer actie in,
en wat meer "what the fuck" momenten...
Ik wil op 't verkeerde been gezet worden, en dat lukt ze op deze manier niet...
Hm weet ik 't, Ferdi of Peer ofzo....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:19 schreef Airelle het volgende:
Ik bedoel wie is voor jou hoofdverdachte?.
Is sowieso nog niet echt vaak gebeurd.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef babette21 het volgende:
Ik wil op 't verkeerde been gezet worden, en dat lukt ze op deze manier niet...
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef Angeles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Nou sorry hoor! Maar het staat gewoon op de vara sitequote:Op maandag 16 januari 2006 13:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wel in spoilertags. hoef je dan nog niet te lezen![]()
Ja, dat kanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef booo het volgende:
[..]
Nou sorry hoor! Maar het staat gewoon op de vara site![]()
![]()
Ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat kanStaat bij mij in de avro-bode ook erin.
![]()
Maar was ze voor die tijd dan? Hield ze zich toen ook al schuil?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:30 schreef FireSea het volgende:
Zeg, wat denken jullie, zouden die sms-jes aan Deniz soms van Yasmin komen?![]()
Ik begin er namelijk ook steeds meer in te geloven dat Yasmin Merel heeft vermoord en zich schuil houdt bij die vuurtoren of daar in de buurt...
ik heb er wel aan gedacht ja... het is wel één van de mogelijkheden iig...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:30 schreef FireSea het volgende:
Zeg, wat denken jullie, zouden die sms-jes aan Deniz soms van Yasmin komen?![]()
Ik begin er namelijk ook steeds meer in te geloven dat Yasmin Merel heeft vermoord en zich schuil houdt bij die vuurtoren of daar in de buurt...
Het is inderdaad erg jammer dat zo'n serie als Vuurzee weinig kijkers heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef Genverbrander het volgende:
heeeeeeeeeeeeel spannende serie dit, ik vind hem fantastiscH!!! ben een trouwe fan, een van de weinige in Nederland blijkbaar want het trekt per week nog maar een half miljoen mensen, denk dat ze op het driedubbele gehoopt hadden. Da's wel jammer, want dat zal de motivatie om nog es zo'n meesterwerkje te maken niet bevorderen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is inderdaad erg jammer dat zo'n serie als Vuurzee weinig kijkers heeft![]()
Ik ben ook een trouwe kijkster !
Als ik een keer niet kan kijken dan neem ik op of ga via internet kijken.![]()
Vuurzee is een te gekke serie![]()
Afgelopen zaterdag een half miljoen. Het is niet erg veel inderdaad. Ik vind het wel een kwaliteits-serie, je kunt zien dat er veel tijd in is gestoken, goed spel, veel aandacht voor de muziek en beelden. Maargoed veel mensen gaan niet voor kwaliteit en ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen niet snel genoeg gaat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg jammer dat zo'n serie als Vuurzee weinig kijkers heeftIk ben ook een trouwe kijkster !
Als ik een keer niet kan kijken dan neem ik op of ga via internet kijken.Vuurzee is een te gekke serie
![]()
Jij hebt het mooi verwoordt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag een half miljoen. Het is niet erg veel inderdaad. Ik vind het wel een kwaliteits-serie, je kunt zien dat er veel tijd in is gestoken, goed spel, veel aandacht voor de muziek en beelden. Maargoed veel mensen gaan niet voor kwaliteit en ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen niet snel genoeg gaat.
Die theorie klopt niet want talpa heeft ook lage kijkcijfersquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef DeTolk het volgende:
Het lage kijkcijfer niveau is te verklaren door het lage Talpa gehalte
Talpa gehalte bedoel ik in verhouding tot IQquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die theorie klopt niet want talpa heeft ook lage kijkcijfers.
ik deel je hoopquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:00 schreef Angeles het volgende:
Vanavond is het weer zo ver. Hopelijk gebeurt er deze week wel wat meer dan vorige week.
Je kan het op de vara site terug kijken van vorige weekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:15 schreef ImPrEzA het volgende:
Hmm ik heb het vorige week gemist... was het laatste kwartier belangrijk? Zo niet kan ik nu alsnog die aflevering gaan kijken..
Wanneer is de DVD uit ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Mooie DVD box en de prijs is ook niet verkeerd.![]()
Toen de moeder van Yasmin met Jomanda aan het praten was zat er ook een Indo in de kamer die alles liep afteluisteren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef ImPrEzA het volgende:
Mán wat een kuteinde
Enne... welke indo? Heb ik gemist denk ik..?
edit: wel jammer aan de preview dat de cliffhanger grotendeels ontclifft wordt, om het zo te zeggen
Sander en Deniz hadden toch afgesproken om elkaar te zien.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:56 schreef Angeles het volgende:
Was het nou wel Deniz die Sander mishandelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |