abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35855067
En dan nog beweren dat ze niet zwanger is? Wel een mooi buikje hoor, daar niet van Maar het ziet er behoorlijk zwanger uit.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35855400
ziet er mij een vrij normaal buikje uit voor iemand die nog paar een paar maand geleden bevallen is, en die niet echt is geboren om slank te zijn.

het duurt maanden voor een lichaam volledig "ontzwangerd" is.

volgens mij is ze helemaal niet zwanger.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_35855720
Ja, dat snapt elke debiel, maar ze was vrij snel weer slank na haar bevalling en nu word ze weer dikker
And you know I might
pi_35855911
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:08 schreef rena het volgende:
Ja, dat snapt elke debiel, maar ze was vrij snel weer slank na haar bevalling en nu word ze weer dikker
deuh, ze kan op een crashdieet geweest zijn na de bevalling om weer een platte buik te hebben, misschien heeft ze dit toch niet kunnen volhouden en is de buik weer uitgezet ...

ze heeft een keizersnede gehad, volgens mij mag je dan een bepaalde periode niet meer zwanger worden, je gaat me niet zeggen dat britney ZO dom is om dat in de wind te slaan
pi_35855962
Dat zei ik dus ook al eerder in dit topic
And you know I might
pi_35856217
Ik ga metje mee petitlapin2. Ik denk dat haar buik platter leek een maand na de geboorte omdat de rest nog erg gezwollen was. Ik vind dat haar armen en benen en heupen wel iets dunner lijken.

En ze had een c-sectie, dan kun je een tijd geen echte oefeningen voor je buik doen.. een aantal lichte situps en crunches maar dat is dan ook alles. Zeker als je weinig eraan doet, blijft het lang deze vorm hebben.

aan de andere kant, voor iemand als Britney lijkt het me een ongemakkelijk idee als ze je zo zouden zien, omdat je weet dat je geruchten doet rondgaan.

Ik ben benieuwd
pi_35857688
Nou die foto zegt al genoeg. Als je vet bent gaat je buik volgens mij naar de zijkant hangen, echt niet zo bol hoor. Of ze heeft gewoon een opgeblazen gevoel en moet aan de Vifit.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_35861271
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou die foto zegt al genoeg. Als je vet bent gaat je buik volgens mij naar de zijkant hangen, echt niet zo bol hoor. Of ze heeft gewoon een opgeblazen gevoel en moet aan de Vifit.
Nou dan moet je wel heeeel dik zijn hoor, als je vet aan de zijkanten gaat hangen als je gaat liggen of iets dergelijks .
pi_35869553
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef Moja het volgende:

[..]

Nou dan moet je wel heeeel dik zijn hoor, als je vet aan de zijkanten gaat hangen als je gaat liggen of iets dergelijks .
nou.... dan blijft het niet bol staan bedoel ik, dan heb je meer rollen enzo.... dénk ik dan he.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  donderdag 9 maart 2006 @ 12:45:42 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35874728
maar goed, zwanger of niet, britney wordt wel vet. geeft niet, maar of ze dan nog aantrekkelijk is voor k is maar de vraag natuurlijk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35880744
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:45 schreef zoalshetis het volgende:
maar goed, zwanger of niet, britney wordt wel vet. geeft niet, maar of ze dan nog aantrekkelijk is voor k is maar de vraag natuurlijk.
Lol, Kevin doet niet onder voor Britney qua aantrekkelijkheid
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:31:28 #162
140904 MLF
Unazukin
pi_35882730

dit is geen zwangere buik, ze is gewook dik/vet
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:35:02 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35882852
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef Syytön het volgende:

[..]

Lol, Kevin doet niet onder voor Britney qua aantrekkelijkheid
who cares, britney is afgedaan en ze moet lekker met haar geld kindertjes gaan fokken, niet meer on stage bitte!

en kevin is idd minder afgetakeld, hij was never een schoonheidsideaal, maar meer een man met grote penis. daar moet dikke brit voor gaan betalen.
pi_35883132
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef MLF het volgende:
[afbeelding]

Vind je dat serieus dik?
And you know I might
pi_35883960
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:42 schreef rena het volgende:

Vind je dat serieus dik?
mager kan je haar echt niet noemen hé ?

ze wordt een beetje mollig.
pi_35884104
Lees eens goed wat ik zeg en wat MLF zegt. Zij noemt haar dik/vet. Liever een mollig vrouwtje dan een skelet
And you know I might
pi_35884268
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:10 schreef rena het volgende:
Lees eens goed wat ik zeg en wat MLF zegt. Zij noemt haar dik/vet. Liever een mollig vrouwtje dan een skelet
ik vind dat ze voor haar leefijd inderdaad een behoorlijke hoeveelheid vet aan haar gezicht, schuders, armen, buik en heupen heeft hangen, ja.

om haar dik of vet te noemen, gaat misschien een beetje te ver, maar ze kan toch best beginnen een beetje op te letten, vind ik.
pi_35885606
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef petitlapin2 het volgende:
ziet er mij een vrij normaal buikje uit voor iemand die nog paar een paar maand geleden bevallen is, en die niet echt is geboren om slank te zijn.

het duurt maanden voor een lichaam volledig "ontzwangerd" is.

volgens mij is ze helemaal niet zwanger.
Je spreekt jezelf tegen , het is sinds haar zwangerschap en bevalling wel minder ja. Maar ze moet nog herstellen lijkt me
And you know I might
pi_35885878
ik spreek mezelf helemaal niet tegen
pi_35897997
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef MLF het volgende:
[afbeelding]

Dik of vet zou ik haar niet willen noemen. Stevige tante is ze wel geworden, flinke beentjes ook eronder, dat wel.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:13:13 #171
140904 MLF
Unazukin
pi_35903928
voor haar leeftijd vind ik haar te dik

als je ff terug kijkt naar een paar jaar terug, toen ze nog slank was en iedereen haar een hot babe vond, en er lekker uit zag........(was wel make up enzo, maar goed)..........vind ik het verschil toch wel te........
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:52:34 #172
4593 Marty
Digi-babe
pi_35904844
Ja, maar je moet even bedenken dat ze net een baby heeft gehad. En als je idd geen buikspieroefeningen mag doen vlak na een keizersnede kan het denk ik even duren voor je er weer uit ziet zoals voor je zwangerschap. Laat haar toch lekker even genieten van haar baby zonder dat ze meteen weer elke dag in de sportschool moet zitten...
Forza Juve!
pi_35904987
Oh fuck, waarom kan er hier in SHO nou nooit eens het woord dik of vet worden gebruikt zonder dat er daarna een ellenlange discussie over vetverhoudingen, gewicht, zwangerschapskilo's en proporties wordt gevoerd?!
pi_35905150
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh fuck, waarom kan er hier in SHO nou nooit eens het woord dik of vet worden gebruikt zonder dat er daarna een ellenlange discussie over vetverhoudingen, gewicht, zwangerschapskilo's en proporties wordt gevoerd?!
Euh vrouwen?

Wat BL zegt, die discussie hoort hier niet thuis.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:08:11 #175
4593 Marty
Digi-babe
pi_35905190
Je hebt gelijk..
Laten we het weer over haar vermeende zwangerschap hebben.
Ik denk niet dat ze zo stom is om alweer zwanger te zijn (dat hoop ik iig)
Forza Juve!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:59:54 #176
135366 N_P
monstertje
pi_35906521
Ik vind haar op die laatste foto's er nog wel goed uitzien eigenlijk!
Ze heeft inderdaad niet lang geleden een kind gehad en mocht haar buik al die tijd niet trainen, nou dan is dit nog best redelijk
Maar in vergelijking tot wat voor figuur ze voorheen had kan ik begrijpen dat het voor veel mensen ff schrikken is
Save the drama for your mama
pi_35910272
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Idd gezeur iedere keer .
pi_35912460
Paar jaartjes geleden zag ik bij Oprah dat ze elke dag 1000 buikoefeningen per dag deed! Ik denk dat het echt gewoon vet is. Zeker omdat ze moeilijk weer kan sporten door de keizersnede (ookal zou ze dat toch nauwelijks doen sinds ze haar hele lijf heeft verwaarloosd afegelopen jaar).
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:52:52 #179
140904 MLF
Unazukin
pi_35913543
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:52 schreef Marty het volgende:
Ja, maar je moet even bedenken dat ze net een baby heeft gehad. En als je idd geen buikspieroefeningen mag doen vlak na een keizersnede kan het denk ik even duren voor je er weer uit ziet zoals voor je zwangerschap. Laat haar toch lekker even genieten van haar baby zonder dat ze meteen weer elke dag in de sportschool moet zitten...
dan krijg je niet zulke dikke benen, ze is gewoon dik aan worden van vreten
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:54:36 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35913593
Zullen we nu die uitgekauwde dikdiscussie laten rusten?
bvd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:55:25 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35913619
brit moet gewoon kiezen. weer de buhne op om te performen, maar dan moet ze keihard gaan trainen. of lekker de vrolijke mollige huisvrouw uithangen, kan ze lekker doorvreten in het tempo dat ze nu heeft.
pi_35914119
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
brit moet gewoon kiezen. weer de buhne op om te performen, maar dan moet ze keihard gaan trainen. of lekker de vrolijke mollige huisvrouw uithangen, kan ze lekker doorvreten in het tempo dat ze nu heeft.
keihard ??, zo'n overgewicht heeft ze nu ook niet een maandje of twee dieten en sporten en ze is weer zo slank als voorheen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:12:15 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35914142
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:54 schreef Copycat het volgende:
Zullen we nu die uitgekauwde dikdiscussie laten rusten?
bvd.
Overheen gelezen, wellicht .
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:12:19 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35914145
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

keihard ??, zo'n overgewicht heeft ze nu ook niet een maandje of twee dieten en sporten en ze is weer zo slank als voorheen.
ja das waar ze kan vast wel een personal trainer van niveau betalen. maar er moet wel gezweet worden.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:12:35 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35914153
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 16:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Overheen gelezen, wellicht .
we proberen brit te helpen.
pi_35914784
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 16:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ja leuk. Het is nu al 2 keer gezegd --->> Kappen.

Als je het er niet mee eens bent: SHO Feedback. Duiveltja en Copycat: hier!!!
pi_35916715
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 16:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Het komt niet bij haar aan:

Brit, meid, straal!
pi_35916747
Zo ja!

pi_35927720
Ik ga toch voor zwanger. In verhouding is haar buik wel behoorlijk groot. En eigenlijk is het ook wel raar, die bikini foto's. Ik denk niet dat ze zou rondlopen als ze echt zo opgezwollen en dik zou zijn... als je weet dat paparazzis in elke struik kunnen liggen vooral.

De vraag is waarom ze niet gewoon even een persberichtje uitstuurt.
pi_35928272
ze is zwanger ja en die aankondiging laat zich niet meer lang op zich wachten.
pi_35936052
quote:

"I'm Pregnant," Britney Reveals

Britney Spears and husband Kevin Federline are telling friends that they're expecting a second child — less than six months after their first, Sean Preston, was born.

"I'm pregnant!" revealed the 24 year-old pop star to another woman in the spa at Maui's Four Seasons Hotel where Britney, Kevin and their baby son are staying.

Federline, 27, also delivered the bombshell baby news to a friend, who told Star: "Kevin said, 'Britney's pregnant again,' and when I expressed surprise he said, 'Yeah, it shocked the sh-- out of me too.'"

Before they flew March 1 to Maui — where they're staying in the $12,000-a-night Presidential suite — Britney and Kevin looked like they were headed for a split. Kevin's broken promise to spend Valentine's Day with Britney prompted her to take baby Sean and jet off to Hawaii, leaving Kevin at home alone in Los Angeles.

But with news of a second baby on the way, the couple appear to have called a truce. "Britney seems very cheerful and happy, an eye-witness at the Four Seasons told Star. "She certainly looks pregnant. And she doesn't seem to be making any effort to disguise the fact. She's wearing clothes that clearly show a large tummy bump."

bron
pi_35938247
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:06 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Thanks, maar het staat al op de vorige pagina
pi_35942477
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:55 schreef Evilia het volgende:
ze is zwanger ja en die aankondiging laat zich niet meer lang op zich wachten.
Euhm, heb jij haar persoonlijk gesproken? Je lijkt wel heel erg zeker van je zaak met knipoog en al.
pi_35942532
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Zo ja!

[afbeelding]
wat heeft ze eigenlijk korte armpjes en beentjes

wat is ze eigenlijk helemaal niet leuk de laatste tijd
ik ben even vergeten of ze wel zingen kan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35942702
Er is iets aan Britney waarom ik het wel interessant vind om haar te volgen Als er dit soort nieuws over Christina Aguilera is ofzo vind ik het gewoon niet boeiend....

Britney.................heeft...........de Xfactor?!!
  maandag 13 maart 2006 @ 13:43:23 #196
140904 MLF
Unazukin
pi_35989177
we horen wel of er een 2e komt, over een aantal maanden kan ze het niet verbergen

als we over een paar maanden niks horen is ze dus niet zwanger
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:31:24 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36015634
Kevin krijgt voortaan zakgeld van Britney:
quote:
Britney Spears is reportedly so fed up of husband Kevin Federline's spending habits, she's put him on a strict allowance. "Each month he will be allotted a certain amount of money for personal use - ie clothing, nightclubs, booze and day-to-day activities," a source tells New York's Page Six. "Any big items - cars, or trips that go over allowance - need to be approved by Britney herself. She acknowledges she has made a great deal of money, however, she is trying to show Kevin that he needs to be responsible and curb his out-of-control spending habits."
pi_36017050
De ex-man van J-Lo kreeg ook een maandelijkse toelage om uit te geven. Ik zou wel willen weten hoeveel dat hij nou krijgt.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:15:03 #199
140904 MLF
Unazukin
pi_36026119
zou ze haar ex nog onderhouden dan?
pi_36086913
Gelukkig zoekt Brit nu haar heil in Voodoo.
Net nu ik bijna dacht dat ze gek was weet ze me van het tegendeel te overtuigen!

pi_36087031
quote:
Britney heeft er genoeg van

Britney Spears is het kinderachtige gedrag van haar man helemaal zat. Volgens insiders werd ze stapelgek van Kevin Federline's voortdurende feestdrift, en de gigantische creditcardrekeningen die daarmee gepaard gingen.
Het liep zelfs zo de spuigaten uit dat de bijnaam Big Spenderline aan Kevin werd toegewezen. Aan het verzoek om z'n gedrag te verbeteren wilde hij echter geen gehoor geven, dus vond Spears het tijd voor maatregelen. Kevin krijgt nu zakgeld.

Naar verluidt krijgt manlief nu elke maand een vast bedrag waarmee hij het uit moet zien te zingen. Als hij daar niet mee rond kan komen dan zal hij bij Spears moeten aankloppen om de uitgave te verantwoorden. Erg blij is de voormalig danser niet met deze beslissing, maar hij heeft erg weinig keus, want er wordt volledig op de zak van Britney geteerd.

Het zit sowieso niet helemaal lekker tussen de twee, want de geruchten over een mogelijke scheiding steken steeds vaker de kop op. Een tweede baby zou rust in de tent moeten brengen, maar aangezien dat bij het eerst kind ook al niet lukte, biedt dat weinig hoop voor miss Spears.
Bron
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:09:03 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36087152
Ah, de Nederlandse vertaling .
pi_36087585
BRITNEY ONTSNAPT AAN AIDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zou zo bij een tabloid kunnen werken
quote:
Britney stapt in injectienaald!
door onze redactie
AMSTERDAM - De schrik zat er even goed in voor zangeres Britney Spears. Tijdens haar vakantie in Hawaï stapte de blonde popster blootvoets uit haar auto, bovenop een injectienaald.

Britney Spears.

In grote paniek werd ze overgebracht naar het ziekenhuis. Gelukkig liep alles met een sisser af, want uit testen bleek dat de naald nooit was gebruikt.

"Het gaat prima met Britney, al zat de schrik er wel goed in. Ze heeft een wond onder haar voet, maar het is goed schoongemaakt met een desinfecterend middel. Op zulke momenten gaat er natuurlijk van alles door je heen, want iedereen dacht meteen aan een vieze naald van een drugs-gebruiker", wist een bron te vertellen.
pi_36092402
Ja, dat krijg je er van als je altijd op blote voeten loopt Sowieso niet echt fris.
And you know I might
pi_36120661
ik denk toch dat ze gewoon dikkig is.

vrijdag 17 maart 2006 @ 17:20:41 #206
140904 MLF
Unazukin
pi_36122375
ik zie geen foto voorbij komen zonder fles in haar handen
pi_36123878
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
ik denk toch dat ze gewoon dikkig is.

[afbeelding]

Hoewel je zo'n puilnavel wel vaak krijgt als je zwanger bent. Bij gewone vetzakken zie je dat niet
And you know I might
pi_36123949
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:14 schreef rena het volgende:

[..]

Hoewel je zo'n puilnavel wel vaak krijgt als je zwanger bent. Bij gewone vetzakken zie je dat niet
Ja ik twijfelde of dat een navelpiercing is...
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:55:33 #209
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_36146734
Arma kind die Brit, tis een lomp lelijk mormel. Maar zo'n vent verdient ze nu ook weer niet.

Ach ja
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_36150000
Even de balans er een beetje inbrengen, deze neigt wat naar het negatieve!
Hierbij een recente mooie (!!) foto van Brit

You go girl!
pi_36154446
Kinkygiraf, leef jij op ONTD?
pi_36155222
ONTD ?
And you know I might
pi_36155361
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:19 schreef rena het volgende:
ONTD ?
Oh No They Didn't
Dat is dus waar we altijd het celeb nieuws vandaan halen
pi_36163109
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 22:47 schreef Syytön het volgende:
Kinkygiraf, leef jij op ONTD?
iedere dag een dosis ONTD en ik heb mijn ontspanning weer gehad

nou ja, ik ga ook naar perezhilton.com, thesuperficial.com, d-listed, pinkisthenewblog, ..., ..., ...
pi_36163520
TheSuperFicial.com vind ik zelf meesterlijk...:)
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_36164951
K-Fed heeft een metamorfose ondergaan!

Misschien dat dit goed doet voor hun huwelijk?
pi_36165265
Hoei ! dalijk wordt-ie nog knap!

...

ik ga mijn mond spoelen
pi_36165334
Ligt het aan mij of hangt zijn broek of half zeven?
pi_36165732
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:01 schreef Syytön het volgende:
Ligt het aan mij of hangt zijn broek of half zeven?
Voor zijn doen is het bijna een cameltoe maar voor onze begrippen hangt ie idd op half zeven of lager
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:07:51 #220
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_36353313
quote:
"A nude Britney Spears on a bearskin rug while giving birth to her firstborn marks a "first" for Pro-Life. Pop-star Britney Spears is the "ideal" model for Pro-Life and the subject of a dedication at Capla Kesting Fine Art in Brooklyn's Williamsburg gallery district, in what is proclaimed the first Pro-Life monument to birth, in April.

Dedication of the life-sized statue celebrates the recent birth of Spears' baby boy, Sean, and applauds her decision of placing family before career. "A superstar at Britney’s young age having a child is rare in today’s celebrity culture. This dedication honors Britney for the rarity of her choice and bravery of her decision," said gallery co-director, Lincoln Capla. The dedication includes materials provided by Manhattan Right To Life Committee.

"Monument to Pro-Life: The Birth of Sean Preston," believed Pro-Life's first monument to the "act of giving birth," is purportedly an idealized depiction of Britney in delivery. Natural aspects of Spears’ pregnancy, like lactiferous breasts and protruding naval, compliment a posterior view that depicts widened hips for birthing and reveals the crowning of baby Sean’s head.

The monument also acknowledges the pop-diva's pin-up past by showing Spears seductively posed on all fours atop a bearskin rug with back arched, pelvis thrust upward, as she clutches the bear's ears with "water-retentive" hands.

"Britney provides inspiration for those struggling with the 'right choice'," said artist Daniel Edwards, recipient of a 2005 Bartlebooth award from London's The Art Newspaper. "She was number one with Google last year, with good reason - people are inspired by the beauty of a pregnant woman," said Edwards.

Capla Kesting denies the statue was developed from a rumored bootleg Britney Spears birth video. The artist admits to using references that include the wax figure of a pole-dancing Britney at Las Vegas' Madame Tussauds and 'Britney wigs' characterizing various hairstyles of the pop-princess from a Los Angeles hairstylist. And according to gallery co-director, David Kesting, the artist studied a bearskin rug from Canada “to convey the commemoration of the traditional bearskin rug baby picture."

Het lijkt er niet eens op.

http://www.earvolution.co(...)rves-as-pro-life.asp

push it to the limit
pi_36357646
Dat gezicht lijkt meer op dat van die Christina uit Amrica's Next Topmodel...
pi_36561395
quote:
Britney Spears told Atlanta Magazine that she's sick of being called fat and pregnant! Britney was in Atlanta with KFed while he promoted his upcoming album.

She said: "First of all, I'm not pregnant and second of all I'm sick of being called fat! I am a young mother and I just had a baby! It's very hurtful that people love to put me down."

She said that her husband and family love the way she looks.

"My husband loves my body and he has no problem with this! I'm not pregnant, I'm just fat! There's nothing wrong with that and if people have a problem with it they can turn their heads!"

Damn! At least bitch is keeping it real!
pi_36574187
En voor de geïnteresseerden: dit is cutiepootie zusje Jamie-Lynn Spears... reminds me of the old days...

dinsdag 11 april 2006 @ 22:09:16 #224
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_36870163
Volgens Perez Hilton is Sean Preston (de baby) uit een hoge stoel gevallen en heeft zijn schedel gebroken
pi_36873354
Hij is van een stoel gevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')