Hai hai ratelslangetje......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi -beyond-![]()
![]()
Op zaterdag is het altijd boodschapjes doen.
En verder de gewone gang van zaken.
Ik wil eigenlijk vanavond lekker uitgaan maar heb geen zin in cafe's. Dus zal het wel weer thuisblijven worden voor mij.Kut Almelo
Lekker gesellie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:10 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Hai hai ratelslangetje......![]()
Ik ben op dit moment mezelf goed aan het proberen te houden..
Heb gister namelijk teveel gefeest en voel me zwaar niet lekker....![]()
Ik ga zo boodschappen doen, want ga vanavond chinees fonduen bij mijn moeder....pfffffffffff
De aap gaat dood.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:29 schreef Mr-Coffee het volgende:
Vanavond naar King Kong.![]()
Voor de rest gewoon hier op FOK! heerschen, muziek luisteren en relaxen.![]()
quote:
Een aantal ontwikkelingen die de laatste jaren plaatsvinden. Zo neemt bijvoorbeeld het meervoudig ruimtegebruik toe de laatste jaren. Dit is bijvoorbeeld een GOED (gezondheidszorg onder een dak) die op steeds meer plaatsen in Nederland worden gebouwd.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef -beyond- het volgende:
@sapstengel
Wat moet ik me voorstellen bij trends binnen de ruimtelijke ordening...klinkt heel interessant...
Het spreidingsbeleid van gemeenten teneinde criminalteit te voorkomen zorgt ook voor een andere samenstelling van woonbuurten. Moet hier ook rekening mee gehouden worden in de ruimtelijke ordening, of zit ik op het verkeerde pad?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een aantal ontwikkelingen die de laatste jaren plaatsvinden. Zo neemt bijvoorbeeld het meervoudig ruimtegebruik toe de laatste jaren. Dit is bijvoorbeeld een GOED (gezondheidszorg onder een dak) die op steeds meer plaatsen in Nederland worden gebouwd.
Of bijvoorbeeld de toenemende vergrijzing, waardoor er een grotere vraag is naar zorgvoorzieningen en andere voorzieningen voor ouderen. Hier moet in de ruimtelijke ordening rekening mee worden gehouden.
Je bedoelt dat bijvoorbeeld mensen met lage inkomens tussen mensen met hogere inkomens wonen? In dat geval moet er wel rekening mee worden gehouden. Bij het herinrichten van een wijk moeten er dan bijvoorbeeld een aantal sociale of goedkope huurwoningen worden gebouwd.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef -beyond- het volgende:
Het spreidingsbeleid van gemeenten teneinde criminalteit te voorkomen zorgt ook voor een andere samenstelling van woonbuurten. Moet hier ook rekening mee gehouden worden in de ruimtelijke ordening, of zit ik op het verkeerde pad?
Jah dat bedoel ik jah. Maar zeg nou zelf, wil jij in een wijk een prijzige huis kopen waar je buren in een huurwoning wonen?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat bijvoorbeeld mensen met lage inkomens tussen mensen met hogere inkomens wonen? In dat geval moet er wel rekening mee worden gehouden. Bij het herinrichten van een wijk moeten er dan bijvoorbeeld een aantal sociale of goedkope huurwoningen worden gebouwd.
Wat ben je dan aan het doen behalve fok!en???quote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik hoef vandaag echt helemaal niks te doen en heb ook géén plannen!![]()
Hoi tonksquote:Op maandag 16 januari 2006 12:48 schreef tonks het volgende:
hallo ik ben op school. en ik ga zo naar huis mijn nieuwe kamer inrichten!
Ik ga denk ik meer voor de "SM" kamer/kelder.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef -beyond- het volgende:
@tonks
Deze inrichtingen iets voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |