ja dat is waar. ik las hierboven trouwens dat iemand een IKEA rolgordijn gebruikt! hoe geniaal!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
muur kan best okee zijn (als deze egaal is etc.) scherm is toch echt een stuk mooier (vind ik) en hoeft niet altijd heel veel geld te kostenmaar misschien dat je met de beamerverf een beter contrast krijgt .
wat is dan het nut van beamerverf?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
Witte ondergrond is niet altijd beter he? Het kan ook té fel worden.
Och die is pas een maand of.. 10... te koopquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef Odin83 het volgende:
Weet iemand of de Panasonic AE900u al te koop is? Op kieskeurig is er nog niks over te vinden..
kost zoiets 2de hands?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:05 schreef KonnieKipke het volgende:
Een nieuwe aanwinst,
Een Barco Graphics 801s met gloednieuwe buizen
[afbeelding]
[afbeelding]
70 KG schoon aan de haak, wachtend op hulp om vast te zetten aan het plafond.
Evenveel als jouw computer... Er zitten redelijk stille fans in. Die sony die ik eerst had had iets van 6 fans, die hoorde je goed blazen!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:22 schreef DennisMoore het volgende:
En hoeveel dB produceert dat nou?.
2.00 x 1.13 cm, Projecta.. Nieuw kost het iets van 900 euro. Ik heb hem 2e hands voor 150 euro gekocht.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:43 schreef slindenau het volgende:
Mooi schermpje KonnieKipke, wat zijn de afmetingen & kosten daar nu van?
Jupsquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:03 schreef slindenau het volgende:
Is Projecta een (enorm) goed merk of zo?
Ik geef de voorkeur aan 720p boven 1080i, maar goed het ligt natuurlijk ook aan je bronmateriaal. Als ik dvd's kijk dan heb ik het altijd op 720p staan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:55 schreef KonnieKipke het volgende:
als je 1080i hebt gezien in vergelijking met 720p, wil je niets anders meer. Mijn projector kan zuiver 1080i projecteren, en bij 720p zou mijn computer het moeten de-interlacen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |