quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat je zeer veel pijn gaat lijden, dood zou veel te makkeljik zijn... echt... denk je nou echt dat je er zo makkelijk mee weg zou komen als je Twist bij me weg zou halen?![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de veelgehoorde kreten uit de slaapkamer van huize Annie.
Melis is wel wat gewend van mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik met Twisted ga trouwen mag jij wel in mijn kleine harem..
Maar niet zeuren over het geschreeuw van Twisted 's nachts
Krijg ik dan geen oordopjes als bruidsmeisjes kado?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik met Twisted ga trouwen mag jij wel in mijn kleine harem..
Maar niet zeuren over het geschreeuw van Twisted 's nachts
Ja! Ze jat altijd de deken 's nachts!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[..]
Melis is wel wat gewend van mij.
Nee, maar 1 keer per maand mag je meedoen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Krijg ik dan geen oordopjes als bruidsmeisjes kado?
Je bent te goed voor mequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar 1 keer per maand mag je meedoen.
Maar jij spoort niet, dat wisten we alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef Twisted_fok het volgende:
ik zie een mooie toekomst voor ons
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef melismay het volgende:
Dan zorg ik dat je zeer veel pijn gaat lijden, dood zou veel te makkeljik zijn... echt... denk je nou echt dat je er zo makkelijk mee weg zou komen als je Twist bij me weg zou halen?![]()
Mooi, ik zie dat je t snapt... niet doen dusquote:
What does a guy has to do to get screwedkilled around here . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef melismay het volgende:
Mooi, ik zie dat je t snapt... niet doen dus![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
What does a guy has to do to get screwed killed around here . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, ik ben het. Maken de modjes heus wel een uitzondering voor (als ze het tenminste zien en betwijfel ik ten zeerste) . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:04 schreef melismay het volgende:
Dat mag ik je niet vertellen, want dan krijg ik een ban![]()
Dan ga ik wel weer een trein terug koppen . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:25 schreef melismay het volgende:
No thanx, je weet hoe ik er over denk als je zo doet.. klaar dus
Je mag ook gewoon een overdosis pillen nemen hoor. Iets minder messy.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer een trein terug koppen . . .![]()
Wat schreeuwt het meisje toch lief en schattigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF! IK BEN NIET SCHATTIG! IK HAAT MENSEN!
Is al bijna voorbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:39 schreef Twisted_fok het volgende:
dubbeljoe ie ie kee ie en die, it's weeeeeeeeekeeeeeeeend
Voorbereiden op jelle straksquote:
bende aan t doen?quote:
Mijn niveau is gewoon te hoog voor jullie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stomme filosofen van tegenwoordig!
Je weet dat dergelijke uitspraken gevaarlijk kunnen zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:40 schreef Plato1980 het volgende:
Mijn niveau is gewoon te hoog voor jullie.![]()
Ja en ik heb wel zin in een lekkere rel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je weet dat dergelijke uitspraken gevaarlijk kunnen zijn?
In dat geval lieve Plato:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en ik heb wel zin in een lekkere rel.![]()
Twist.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
In dat geval lieve Plato:
Godverdomme wat ben je toch ook een arrogante zak. Je denkt altijd maar beter te zijn dan de rest omdat je toevallig twee masters tegelijk aan het doen bent (als ik het goed heb onthouden). Nou hoor, poehpoeh. Maar ondertussen heb je geen idee waar het nou echt om draait in het leven. Petje af hoor!
Flikker toch op man omhooggevallen klootzak.![]()
Of iedereen is al lang huilend naar de pillen gerend?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk.. we moeten toch lief zijn voor elkaar![]()
dat kan ook natuurlijk, welke pillen heb jij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of iedereen is al lang huilend naar de pillen gerend?
Het is dat je praktisch al met Melis verloofd bent, anders zou ik je nu spontaan ten huwelijk vragen.quote:
Die mooie waar je zo lekker van gaat lekken als je er teveel neemtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:56 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk, welke pillen heb jij?
Dat mag best hoor, dan kan ik je iig weer keihard afwijzen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is dat je praktisch al met Melis verloofd bent, anders zou ik je nu spontaan ten huwelijk vragen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |