Ik zou het niet zo lief hebben gezegd, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe hard het ook klinkt, je zult het toch echt een keer moeten afsluiten en verder moeten gaan met je leven. Je blijft op deze manier zo hangen in je verleden dat je alle mooie dingen van het heden en van de toekomst mist
I know, maar jij bent dan ook t kutwijf van ons tweeenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo lief hebben gezegd, maar het komt op hetzelfde neer.
iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:49 schreef melismay het volgende:
[..]
I know, maar jij bent dan ook t kutwijf van ons tweeen
Jij had er het meeste plezier in toch?quote:
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij had er het meeste plezier in toch?
hahahaquote:
Zwelgjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zwelgen is structureel zinloos, maar wel fijn for the moment being
Jij en bitch wezen zou ook een komisch tafereel opleveren . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:10 schreef melismay het volgende:
hahahaDaarom mag jij ook die rol doen en doe ik wel die rol van die lieve
![]()
Ik kan het best wel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij en bitch wezen zou ook een komisch tafereel opleveren . . .![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kan het best wel hoorVraag maar aan oude vrienden
![]()
Ik moest echt lachen om je reactiequote:
Ik dus ook om de jouwe. Best leuk trouwens, zo'n halve conversatie in smilies.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om je reactie
Best ook leuk dat iedereen zo bang voor ons is dat het "het grote twist en melis-topic" is gewordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik dus ook om de jouwe. Best leuk trouwens, zo'n halve conversatie in smilies.
Mooie titelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Best ook leuk dat iedereen zo bang voor ons is dat het "het grote twist en melis-topic" is geworden
Waarom kom jij nu weer alles verpesten?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
Bang voor Twist en Melis?![]()
![]()
Ik heb ergere dingen in mijn leven meegemaakt.
Jij hebt mij nog nooit meegemaakt, en al helemaal niet in combinatie met Twist!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
Bang voor Twist en Melis?![]()
![]()
Ik heb ergere dingen in mijn leven meegemaakt.
Nou, ik heb Twist meegemaakt. En dat is eigenlijk een heel klein lief schattig meisje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit meegemaakt, en al helemaal niet in combinatie met Twist!
That's it! Ik haat je nu!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb Twist meegemaakt. En dat is eigenlijk een heel klein lief schattig meisje.
Dan riep jij dat zeker op, want normaal gesproken doet ze niet zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb Twist meegemaakt. En dat is eigenlijk een heel klein lief schattig meisje.
Hij zei ook al dat ej schattig wasquote:
Ja, vrouwen soppen spontaan in mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan riep jij dat zeker op, want normaal gesproken doet ze niet zo
Oei, oud zeer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alsof het ooit wat zou worden tussen ons
IK BEN NIET LIEF! IK BEN NIET SCHATTIG! IK HAAT MENSEN!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij zei ook al dat ej schattig was
Bepaalde vrouwen iig wel, naar ik heb vernomen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, vrouwen soppen spontaan in mijn aanwezigheid.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF! IK BEN NIET SCHATTIG! IK HAAT MENSEN!
Nee hoor. Kill me, I'm here . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef melismay het volgende:
Best ook leuk dat iedereen zo bang voor ons is dat het "het grote twist en melis-topic" is geworden![]()
Vrouwen !!quote:
Dat had ik verdrongen! Jij Bitch!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bepaalde vrouwen iig wel, naar ik heb vernomen.![]()
Jij toch ook Twist? Dat zei je laatst zelf toen je dronken was!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bepaalde vrouwen iig wel, naar ik heb vernomen.![]()
Dat zou echt veel te makkelijk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor. Kill me, I'm here . . .![]()
[..]
Vrouwen !!![]()
Ja, ik zou willen dat Twisted ooit in mijn bed was beland zodat ik haar in allerlei gaten kan uitwonen. Ben je nu tevreden? Nou? Nou?quote:
Sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik zou willen dat Twisted ooit in mijn bed was beland zodat ik haar in allerlei gaten kan uitwonen. Ben je nu tevreden? Nou? Nou?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat had ik verdrongen! Jij Bitch!!
Een zwelbastquote:
Eigenlijk wel een mooie om te onthouden voor een volgende signature hehquote:
Shit, weer niet gelukt . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef melismay het volgende:
Dat zou echt veel te makkelijk zijn
Ik moet bijna huilen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik zou willen dat Twisted ooit in mijn bed was beland zodat ik haar in allerlei gaten kan uitwonen. Ben je nu tevreden? Nou? Nou?
Dan zorg ik dat je zeer veel pijn gaat lijden, dood zou veel te makkeljik zijn... echt... denk je nou echt dat je er zo makkelijk mee weg zou komen als je Twist bij me weg zou halen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Shit, weer niet gelukt . . .![]()
En wat als ik nou eens Twist zou ontvoeren ??![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat je zeer veel pijn gaat lijden, dood zou veel te makkeljik zijn... echt... denk je nou echt dat je er zo makkelijk mee weg zou komen als je Twist bij me weg zou halen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |