Ja ja, je hebt wel eens dat je een gezellige kroeg binnen loopt en denkt, zow, dit is een gezellige kroeg. En dan schenken ze alleen Oranjeboom.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:20 schreef remlof het volgende:
dan heb ik toch liever bier dan een boom
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja ja, je hebt wel eens dat je een gezellige kroeg binnen loopt en denkt, zow, dit is een gezellige kroeg. En dan schenken ze alleen Oranjeboom.![]()
![]()
Je hebt wel eens dat je een reactie plaatst in een kuttopic en dan denkt, zow, dit topic is in no time gesloten! En dan blijkt snakey de enige wakkere mod te zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja ja, je hebt wel eens dat je een gezellige kroeg binnen loopt en denkt, zow, dit is een gezellige kroeg. En dan schenken ze alleen Oranjeboom.![]()
![]()
Hint!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat je een reactie plaatst in een kuttopic en dan denkt, zow, dit topic is in no time gesloten! En dan blijkt snakey de enige wakkere mod te zijn.![]()
.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat je een reactie plaatst in een kuttopic en dan denkt, zow, dit topic is in no time gesloten! En dan blijkt snakey de enige wakkere mod te zijn.![]()
.
Ik heb niks gemod het laatste uur.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
dan had je al een uur weg kunnen zijn
Ook dát is een laifschteil,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niks gemod het laatste uur.![]()
oh da's goed, eigenlijk zou je nu dan ook onder een kloon moeten posten, maar respect dat je dat niet doetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niks gemod het laatste uur.![]()
Je kunt je eigen topic niet gewoon af laten sterven hè.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:32 schreef remlof het volgende:
meer bier voor snakey!
gewoon duidelijke grenzen voor jezelf stellen en je daar aan houden, respect
nee, het alternatief is een nieuwe openen, en dat wil jij ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je kunt je eigen topic niet gewoon af laten sterven hè.
kaasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:04 schreef Xanthe het volgende:
Ik zorg voor het beschuit , jij voor het beleg?
u is een beetje kieskeurigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:09 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Duo penotti of gewoon alleen witte pasta![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |