ik ken mensen die daar heel anders over denken..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar een relatie is (nog) geen relatie als je geen seks met elkaar hebt.
niet mee eens. tis er wel onderdeel van ja, maar als je het nog niet hebt gedaan betekend het nog niet dat je geen relatie hebt. wie zegt dat een relatie kan bestaan zonder sex die is gekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar een relatie is (nog) geen relatie als je geen seks met elkaar hebt.
mooiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef DonnaNonna het volgende:
Ik moet even melden
dat ik zo toch mijn bed inga
maar dat ik vanavond echt genoten heb van alle antwoorden in dit topic en soms mezelf bescheurde om de drogen toch goedgemikte reacties
Ik voel me iets gesterkt in het voornemen om toch hem aan te spreken want inderdaad wat heb je nu te verliezen
je gezicht?
iemand die liefheeft om welke reden dan ook
heeft veel geluk in het leven want zoals in de film city of angels
(voorbeeld haalde ik net aan) Het is beter een keer die aanraking gevoeld te hebben dan nooit
en dit geld idem voor het hartsgevoel
beter eenmaal je hart gevoelens uiten en niks dan je leven lang jezelf afvragen wat als ik nu dat had gedaan
of als ik toen nu alleen maar had gegroet
Jullie zijn Toppers!![]()
Geweldig
en als er een vervolg komt of niet ik meldt tzt
hopelijk is dit snel!
thnkssssssssss![]()
U bent van harte welkom om nogmaals een toppic te plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef DonnaNonna het volgende:
Ik moet even melden
maar dat ik vanavond echt genoten heb van alle antwoorden in dit topic en soms mezelf bescheurde om de drogen toch goedgemikte reacties
Ik voel me iets gesterkt in het voornemen om toch hem aan te spreken want inderdaad wat heb je nu te verliezen
je gezicht?
(voorbeeld haalde ik net aan) Het is beter een keer die aanraking gevoeld te hebben dan nooit
beter eenmaal je hart gevoelens uiten en niks dan je leven lang jezelf afvragen wat als ik nu dat had gedaan
Geweldig
hopelijk is dit snel!
thnkssssssssss![]()
Jij slaapt iig lekker vannacht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef DonnaNonna het volgende:
Ik moet even melden
je gezicht?
Geweldig
hopelijk is dit snel!
thnkssssssssss![]()
Wat een mooi gedicht!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef DonnaNonna het volgende:
Ik moet even melden
je gezicht?
Geweldig
hopelijk is dit snel!
thnkssssssssss![]()
Doe je dat toch, waarom maak je dit topic danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
er is veel oogkontakt en nu...verder naar de hai en halloos
en dan.. oh wat is dit toch spannend
waarom niet meteen hai ik vind je een lekker ding klaar
wil je met mij naar bed en een relatie opbouwen als het klikt?
het is zo simpel waarom doen we zo moeilijk?
gaat ze ook doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Doe je dat toch, waarom maak je dit topic dan![]()
Thnks denk dat ik moet gaan aanbellen oid.. hahahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef Demophon het volgende:
DonnaNonna, ik (man) vind het heel dapper en tof van je, dat je als vrouw zijnde op een man durft af te stappenZouden veel meer vrouwen in Nederland moeten doen
![]()
Veel succes!![]()
PS: Zorg alleen dat je niet te "needy" overkomt op hem. Dus niet gelijk om z'n enkels hangen, da's wat teveel input.
zolang je dat maar doet zijn wij blij.. en jij hopelijk ook voor heel veel jaartjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:35 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Thnks denk dat ik moet gaan aanbellen oid.. hahahaha
En ik ook niet dat ik aan de pil benquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:13 schreef Pracissor het volgende:
Openingszinnen als, 'ik wil een kind van jou' doen het altijd goed bij mij. Ik vertel ze alleen nooit dat ik gesteriliseerd ben.
nu geen succes, het is nogal koud.. als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef Xebrozius het volgende:
Gewoon naakt voor de deur staan... Maar goed, ik ben dan ook een romanticus.
Harde tepels doen het altijd goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
nu geen succes, het is nogal koud.. als je begrijpt wat ik bedoel
En jij bent een "tactloze lul"... Maar goed, dat geef je dan ook al aan in je ondertitelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef Xebrozius het volgende:
Gewoon naakt voor de deur staan... Maar goed, ik ben dan ook een romanticus.
oke.. aanvullen.. voor vrouw wel, man nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Harde tepels doen het altijd goed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Harde tepels doen het altijd goed.
zeg dat nou niet.. anders wordt ie dichtgegooid.. en ik wil wel weten hoe het is afgelopen.. ( en of ik ga trouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:35 schreef Paullus_N het volgende:
en het gaat weer helemaal nergens over.. geweldig
Laatste waarschuwing.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:50 schreef Copycat het volgende:
Met de kanttekening dat wanneer dit topic wederom verzandt in chitchat/slowchat het volgende slotje onherroepelijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |