quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef dutchmage het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je een briefje in je brievenbus krijgt.. van een onbekend iemand met een complete liefdesverklaring, of telefoon nummer...
stap gewoon op m af.. vraag m mee uit.. wat heb je te verliezen
ik zou denken- denk ik -wat een knurftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:05 schreef dutchmage het volgende:
ja.. dus hier maar weer verder
[..]
quote:
sipel.. bakje met de saus.. slagroom ook bij de hand.. en de aarbeien naar smaak in een of beide van de hiervoor genoemde producten dompelen en eten.. of voerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:05 schreef DonnaNonna het volgende:
oke briefjes zijn not done dus
chocoladesaus wel
en slagroom en aardbeien wat moet ik hier bij voorstellen?
wat denk jij als je zo een briefje krijgt.. ik denk het eerste wat je denkt is,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Briefje kan trouwens heus wel. Het is geen noodzaak, het kan makkelijker, maar het is niet perse fout.
en niet..quote:jezusdie is wel erg hopeloos
![]()
quote:och gossie wat lief zal ik de onbekende persoon eens bellen en met m uitgaan ?
![]()
je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef dutchmage het volgende:
dus op m af stappen en uit vragen zal denk ik toch het beste werken.. immers in de winkel tegen komen is vrij klein.. hem zomaar op straat tegen komen is ook vrij klein.. je weet waar hij woont toch.? raap dan al je moed bij elkaar en vraag m uit.. desnoods morgen al des te langer je wacht des te moeilijker je wordt..
Ik denk ook dat dit de enige manier is gezien de situatie: je komt hem alleen tegen op straat of in de supermarkt dus 'toevallig' in een langer gesprek verzeild raken is vrij lastig. Als je een blauwtje loopt is dat even vervelend maar weet je tenminste waar je aan toe bent en kan je verder kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef dutchmage het volgende:
dus op m af stappen en uit vragen zal denk ik toch het beste werken.. immers in de winkel tegen komen is vrij klein.. hem zomaar op straat tegen komen is ook vrij klein.. je weet waar hij woont toch.? raap dan al je moed bij elkaar en vraag m uit.. desnoods morgen al des te langer je wacht des te moeilijker je wordt..
Hoe oud ben je? 14?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
Ik ga het doen!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
Ik ga het doen!
oke danst met hemquote:
als je de moeite had genomen om het vorige topic ook even vluchtig te lezen had je gelezen dat de dame in kwestie 32 is.quote:
Haha. Dan is dit behoorlijk triest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef dutchmage het volgende:
[..]
als je de moeite had genomen om het vorige topic ook even vluchtig te lezen had je gelezen dat de dame in kwestie 32 is.
dat is waar ook al zal ik dan jaren niet meer daarlangs kunnen gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit de enige manier is gezien de situatie: je komt hem alleen tegen op straat of in de supermarkt dus 'toevallig' in een langer gesprek verzeild raken is vrij lastig. Als je een blauwtje loopt is dat even vervelend maar weet je tenminste waar je aan toe bent en kan je verder kijken.
hm interessant!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:13 schreef Pracissor het volgende:
Openingszinnen als, 'ik wil een kind van jou' doen het altijd goed bij mij. Ik vertel ze alleen nooit dat ik gesteriliseerd ben.
Als je mij wil versieren!!quote:
haha, ja de enige die triest is dat ben jij.. geloof me onzekerheid heeft iedereen.. en is niet triest.. zelfs jij hebt het..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Haha. Dan is dit behoorlijk triest.
triest of niet, hulp vragen is gemakkelijk, en een beetje steun kan geen kwaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Haha. Dan is dit behoorlijk triest.
ik heb tot voor kort iets gehad met mijn toekomstige overbuurvrouw.. en daar moet ik nog 5 jaar tegenonver wonen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
dat is waar ook al zal ik dan jaren niet meer daarlangs kunnen gaan
die straat dat adres zal me dan lange tijd heugen als een afgang van hier tot tokio
quote:
Rustig maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:15 schreef dutchmage het volgende:
[..]
haha, ja de enige die triest is dat ben jij.. geloof me onzekerheid heeft iedereen.. en is niet triest.. zelfs jij hebt het..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |