Ja weet ik!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben van nature altijd vriendelijk, ik heb je afgelopen nacht geholpen met een opsla probleem![]()
Dan moet dat een heel oud plaatje zijn, wel leuk jeugd sentimentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's pinkeltje, inderdaad.
Hangend aan een ballon, om precies te zijn.
Misschien kan je er extentions indoen en een kleurtje, Hop je weekend weer omquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahahaahah, Dizzy mag wel oppassen, straks ben je me nog op ideeeenEn als ik daarmee begin, dan ga ik helemaal los natuurlijk
![]()
Slaap lekker Angel... tot vanavond weerquote:
Opsla? rucola sla, ijsbergsla, kropsla, die ken ik, maar opsla???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben van nature altijd vriendelijk, ik heb je afgelopen nacht geholpen met een opsla probleem![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om 'm naar beneden te schieten.
Welterustenquote:
quote:
Ik weet er wel een paar!!! *vinger opsteekt*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien moeten we een paar 'leuke site's' voor Melke gaan zoeken.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Opsla? rucola sla, ijsbergsla, kropsla, die ken ik, maar opsla???![]()
![]()
Het is GVD nog geen 3 uur!!!!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet er wel een paar!!! *vinger opsteekt*
nee pas 2quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is GVD nog geen 3 uur!!!!
Slaap lekker WA![]()
Kijk dan maar ff bij je favorieten he Coosjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien moeten we een paar 'leuke site's' voor Melke gaan zoeken.![]()
Het was maar een grapje, hoor...quote:
Extentions? Kleurtje? Goed idee!!! Dan wel extentions van 50 cm lang, zal lekker lopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien kan je er extentions indoen en een kleurtje, Hop je weekend weer om![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |