Nee ik ben op niemand. Vraag me af waar hij uithangt, heb hem al lang niet meer gezien hierquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik ben op niemand. Vraag me af waar hij uithangt, heb hem al lang niet meer gezien hier![]()
't is de waarheid.....quote:
Je hebt een nieuwe baan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik ben er nog 1 weekje tot 2 a 3 uur en daarna niet meer zovaakDan heb ik weer werk
Vandaag ben ik er wel iets langerweekend enzo en niet stappen
Dan ga ik toch liever voor Bart dan voor Viool, moet er niet aan denken om die de hele dag te horen En zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bart kan er anders ook wel wat van hoor
[afbeelding]
Klinkt lekker DJ Bongquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002] is going else play the [url=http://members.lycos.nl/bong4002/MASTER.MID]DJ[/url
schat ik ben er al weer, ben alleen zo af en toe afgeleid door darts en andere rare programma'squote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik ben op niemand. Vraag me af waar hij uithangt, heb hem al lang niet meer gezien hier![]()
't meer dat doka de laatste paar avonden met melke in kamer 222 lepeltje lepeltje gelegen heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij begint ook snel jaloers te worden
Doordat er eentje daar vreselijk snurkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hey. er is iets wakker in da HBB house...
Doka laat je niets wijsmaken van Stereo!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is de waarheid.....
Hoe vertel ik iemand
Dat de aarde niet meer rond is
Dat de vogels niet meer vliegen
En de zon niet langer schijnt
Hoe vertel ik jou
Dat het leven dat je leefde
En de liefde die je voelde
Binnenkort verdwijnt...
Is dat zo? Jij weet meer dan ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't meer dat doka de laatste paar avonden met melke in kamer 222 lepeltje lepeltje gelegen heeft
alweer, vannacht hield ze mij wakker met haar gesnurk en Monique ook en daarom wil Monique vanavond niet bij mij slapenquote:
Jupquote:
Melke is net Dori (uit Nemo) heeft geen korte-termijn-geheugenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel een beetje op je, het valt zelfs melke op en we weten allen dat zij het meeste vergeet![]()
![]()
Ga maar ff door en dan laat ik het je nog wel weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |