Ja, die Arcee is een beetje de Samaras van de top 10: gaat geen enkele dreiging vanuit.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik loop gestaag in op Dr. Flash en die Arcee ken ik niet, lijkt me geen bedreiging![]()
Gaan we jou ook verkopen?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, die Arcee is een beetje de Samaras van de top 10: gaat geen enkele dreiging vanuit.
Als het maar een even bedrag is.quote:
Dr_Flash zal ook niet meer stijgen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik loop gestaag in op Dr. Flash en die Arcee ken ik niet, lijkt me geen bedreiging![]()
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dr_Flash zal ook niet meer stijgen.
Dan kijk je natuurlijk even naar z'n laatste post in z'n posthistorie.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:55 schreef SCH het volgende:
Issie geschorst of in zijn rug aangereden die Dr. Flash?
Nee hoor, gewoon geen zin meer om op Fok te posten.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:55 schreef SCH het volgende:
Issie geschorst of in zijn rug aangereden die Dr. Flash?
dat zei ie toch ook nietquote:
Daar kwam het wel op neer.quote:
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen zin meer om op Fok te posten.
Ik verwacht hem in de krokusvakantie weer op Fok.quote:
Precies, vandaar ook dat ik zei: "Zeg nooit nooit".quote:
dat maak jij ervanquote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef Jaguarized het volgende:
Nee hoor, gewoon geen zin meer om op Fok te posten.
Gewoon flink doorposten, of Arcee telt er per dag gewoon een stuk of wat extra posts voor de stats.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
Hoe pakken we het bij de top 6 aan, Arcee?
Andere opties: moord, hacken eh...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gewoon flink doorposten, of Arcee telt er per dag gewoon een stuk of wat extra posts voor de stats.
Jepquote:Op zondag 15 januari 2006 19:06 schreef Modus het volgende:
Het wordt ook weer eens tijd voor wat recente PI-lijstjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |