Hij klopt toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
PeRi, pas je de lijst wel even aan dat alles puntentechnisch weer klopt?
Falco heeft 13 punten en staat tussen twee mensen in met 15 punten. Dan moet je Falco dus naar beneden halen, snappie? Anders zie je nooit in een oogopslag wie de meeste punten heeft en wie de minste.quote:
Oooh die manier. Sorry, had ik niet aan gedacht. Ik maar tellen, dacht weer dat ik niet kon rekenenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Falco heeft 13 punten en staat tussen twee mensen in met 15 punten. Dan moet je Falco dus naar beneden halen, snappie? Anders zie je nooit in een oogopslag wie de meeste punten heeft en wie de minste.
Wat een non-argument.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
-- alwaysthebest, de lijst moet korter!
Maar ik ken je wel, en ik vind je ook geen kutuser, maar die lijst moet gewoon korter!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een non-argument.![]()
![]()
/pruillipje
Dan is "ken hem niet" of "kutuser [afbeelding]" o.i.d. beter/leuker.
Hm, Hm, voor deze keer dan.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ik ken je wel, en ik vind je ook geen kutuser, maar die lijst moet gewoon korter!
Nou.. ach.. ik bedoel heb je gister Ellen gezien?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef superhero87 het volgende:
Volgens mij bezitten de Ellen Fans deze forumhet loopt een beetje uit de hand
![]()
Woelli en ik zijn de enige die-hard Ellen-fans, het feit dat wij door het vuur gaan voor onze idol zou ook gewaardeerd mogen wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef superhero87 het volgende:
Volgens mij bezitten de Ellen Fans deze forumhet loopt een beetje uit de hand
![]()
Marescha was eerderquote:Op zondag 15 januari 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou.. ach.. ik bedoel heb je gister Ellen gezien?geef ze eens ongelijk
Alle vrouwen zijnquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn![]()
die er nog in zitten. Alle jongens zijn
Hoe dan ook, zal totaal genieten van Idols dit jaar
Bosschenaren zouden elkaar moeten steunenquote:
slijm,slijmquote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bosschenaren zouden elkaar moeten steunen![]()
Nee hoor,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |