Zo iets beterquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:59 schreef WithMe het volgende:
superhero87 +2, post lekker mee, heeft een Hind-avatar en is fan van Marescha. Wat wil je nog meer?
En dus stem je niet? Het was je nog niet opgevallen dat de meeste mensen die niet stemmen er keihard uitgestemd zijn?quote:
Ik heb vanacht al gestemdquote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dus stem je niet? Het was je nog niet opgevallen dat de meeste mensen die niet stemmen er keihard uitgestemd zijn?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
Als je zegt: "Ik ga" moet je je stem vervolgens in die post editen!
dank je, Beautje....quote:Op zondag 15 januari 2006 14:14 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet al wie er recht heeft op minpunten omdat hijde stand niet aanpast
!! Dat mensen niet editen is minder storend dan zo'n verkracht ranglijstje.
![]()
hoe is het mogelijk?!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
babette21 -2 Enige user die me nu nog steeds niet zegt.
Volgens ben jij heel erg bekend bij de Soaps, Showbizz & Sterrenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
en ik maar denken dat ik zo beroemd ben....
Ik dacht het wel!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens ben jij heel erg bekend bij de Soaps, Showbizz & Sterren
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Duiveltja het volgende:Bridget Maasland Award – De user met de meest bitchy opmerkingen Babette21
Ik moet toch iemand minpunten gevenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
* Babette denkt plots aan Sven's zwarte fokbladzijde vanwege ernstig zeikgedrag....
maar Zhennie was me voorquote:'t komt gewoon omdat Duiveltja te sloom is met m'n Award Ava...
als men wist dat ik de BMA had, waren ze allang op de knieën gevallen.....
't is goed hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
Ik moet toch iemand minpunten geven? De smoes: "jou ken ik niet" kan ik inmiddels niet meer gebruiken.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet toch iemand minpunten geven? De smoes: "jou ken ik niet" kan ik inmiddels niet meer gebruiken.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:07 schreef Zhenar het volgende:Jij hebt nog geen enkele confronterende oftewel interessante stem gedaan voor zover ik weet.
Alleen maar de veilige weg kiezen.
![]()
ja had ik in mijn post al wel gedaan... vrouwenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
PeRi, pas je de lijst wel even aan dat alles puntentechnisch weer klopt?
Hij klopt toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
PeRi, pas je de lijst wel even aan dat alles puntentechnisch weer klopt?
Falco heeft 13 punten en staat tussen twee mensen in met 15 punten. Dan moet je Falco dus naar beneden halen, snappie? Anders zie je nooit in een oogopslag wie de meeste punten heeft en wie de minste.quote:
Oooh die manier. Sorry, had ik niet aan gedacht. Ik maar tellen, dacht weer dat ik niet kon rekenenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Falco heeft 13 punten en staat tussen twee mensen in met 15 punten. Dan moet je Falco dus naar beneden halen, snappie? Anders zie je nooit in een oogopslag wie de meeste punten heeft en wie de minste.
Wat een non-argument.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
-- alwaysthebest, de lijst moet korter!
Maar ik ken je wel, en ik vind je ook geen kutuser, maar die lijst moet gewoon korter!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een non-argument.![]()
![]()
/pruillipje
Dan is "ken hem niet" of "kutuser [afbeelding]" o.i.d. beter/leuker.
Hm, Hm, voor deze keer dan.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ik ken je wel, en ik vind je ook geen kutuser, maar die lijst moet gewoon korter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |