Ik heb toch echt nu al 4 minpunten van je gehad meissiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb heulemaal niet op jou gespuugd mannentje!!![]()
Gebeurt dat laatste nog?quote:* Na vandaag (dus vanaf maandag 9 januari) moet je één user 2 pluspunten geven en 2 users 2 minpunten. Dit ook weer op het oog van zo veel mogelijk eliminaties. Dit gaat ws aangepast worden als de lijst wat korter is.
klopt, maar zónder te spugenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef BVO het volgende:
Ik heb toch echt nu al 4 minpunten van je gehad meissie.
Oftewel, gewoon schijnheilig iemand minpunten gevenquote:
oke morgen zal ik zeggen dat ik je een bokkenlul vind, oké?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
Oftewel, gewoon schijnheilig iemand minpunten geven. Zeg dan gewoon waar het op staat
.
Dealquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke morgen zal ik zeggen dat ik je een bokkenlul vind, oké?!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke morgen zal ik zeggen dat ik je een bokkenlul vind, oké?!![]()
Misschien later, ik vind het veels te leuk dat je nu bekenden minpunten moet geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:29 schreef BVO het volgende:
Omdat de meeste onbekenden er nu uit zijn en je dus wel minpunten moet geven aan users die hier zitten, levert altijd wel wrijving op ja.
[..]
Gebeurt dat laatste nog?
stokerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien later, ik vind het veels te leuk dat je nu bekenden minpunten moet geven.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef Sneeze het volgende:
Trouwens:
[..]
Dank voor minpuntenMaar wel super die +2
![]()
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien later, ik vind het veels te leuk dat je nu bekenden minpunten moet geven.
Ja, je hebt me nu in totaal 9 minpunten geven, en 6 pluspuntenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef Yeahinho het volgende:
-2 Sven, omdat ie volgens eigen zeggen zonder mij hoger had gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |