En wat heb ik jou nu weer aangedaan??quote:
Ow sorry.. ik dacht dat je hiert nooit kwamquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:22 schreef Omega het volgende:
[..]
En wat heb ik jou nu weer aangedaan??
Weet ik in ieder geval wie ik morgen weer minpunten kan geven![]()
Dank je, dan zal ik morgen die minputnen ook aan iemand anders geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow sorry.. ik dacht dat je hiert nooit kwam, want ik geef altijd mijn -punten aan mensen die hier niet komen!
ik kan nog snel veranderen![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef Svensational het volgende:
Editen!
Als je zegt: "Ik ga" moet je je stem vervolgens in die post editen! Ik heb die post inmiddels verwijderd, maar voortaan even op letten dusquote:
Oh sorry, mijn oprechte excuses, zal er rekening mee houden next timequote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je zegt: "Ik ga" moet je je stem vervolgens in die post editen! Ik heb die post inmiddels verwijderd, maar voortaan even op letten dus.
Dat kan een reden zijn om mij min punten te geven hoor, er moet sowieso toch iemand die minpunten krijgen. Maar je kunt ook weer niet zeggen dat ik er nooit ben.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:50 schreef sbientje het volgende:
ik zie je eigenlijk alleen maar hier omega, maar je naam was me nog niet opgevallen eigenlijkmorgen zijn de minputnen weer voor iemand anders
![]()
Het heeft nut, nu herken ik je tenminste!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:01 schreef Omega het volgende:
[..]
Dat kan een reden zijn om mij min punten te geven hoor, er moet sowieso toch iemand die minpunten krijgen. Maar je kunt ook weer niet zeggen dat ik er nooit ben.
Zoals ik al schreef probeer wat meer te posten in het Idols forum.
Omgquote:
Nope. Voorlopig 2x -2 en 1x +2.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Omg![]()
Voor de 2e keer mij Ellen-hater noemen, heb je niet gehoord wat ik vorige keer daar over zei ofzo![]()
Mag je trouwens ook 2 mensen 1 pluspunt geven?
Ik heb nog weinig positieve posts over Ellen gezien van jou dus hater is misschien wat sterk maar een fan kan ik je allerminst noemenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Omg![]()
Voor de 2e keer mij Ellen-hater noemen, heb je niet gehoord wat ik vorige keer daar over zei ofzo![]()
Mag je trouwens ook 2 mensen 1 pluspunt geven?
Omgquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig positieve posts over Ellen gezien van jou dus hater is misschien wat sterk maar een fan kan ik je allerminst noemen
je weet me te vinden Sneeze....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Sneeze het volgende:
* Sneeze juicht alvast preventief:"Ellen is super!!! De beste zangeres van alle overige Idols kandidaten!"
![]()
Dank voor minpuntenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:58 schreef Ayaxola het volgende:
Sneeze +2: Als dank voor de minpunten en om d'r nog een tijdje in de lijst te houden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Sneeze het volgende:
* Sneeze juicht alvast preventief:"Ellen is super!!! De beste zangeres van alle overige Idols kandidaten!"
![]()
vergeet me niet he Woelliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |