'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik verwacht niks, ik droom erover en dan wordt het ook niets
ik wil nu eens aktie!
ergerlijk he? Ik baal dan zo erg van mijzelf dat ik niks durf? Waarom dat is? Bang voor afwijzing of horen dat hij al iemand heeft bv, zelfs als ik zeker weet dat hij dat niet heeft het toch denken.. stommmmmmmquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
je bent bijna net zo hopeloos als mij... of was het ik.. boeie je snapt me
Zou overrompeld zijn als een onbekende vrouw mij zomaar bier aanbood.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oke ik kom iemand tegen op straat en denk : Tingeling , wat een lekker ding!
En dan zeg ik : Bier?![]()
ja dat afwijzing deel ken ik maar al te goed. gedachten zijn altijd anders.. de uitkomst ervan ook.. twijfel is [sencuur]quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ergerlijk he? Ik baal dan zo erg van mijzelf dat ik niks durf? Waarom dat is? Bang voor afwijzing of horen dat hij al iemand heeft bv, zelfs als ik zeker weet dat hij dat niet heeft het toch denken.. stommmmmmm![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef Beach het volgende:
Je bent stiekem verliefd op mij he.
Geef maar toe.
Hey als er eenmaal verlegen contact is, dan stap ik erop af. Als het een kwade blik is of rollende ogen zijn, dan houdt het opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]Dat durf en doe ik wel maar verder? Hoe ga je dan verder als hij wel intens naar je kijkt maar niks doet? En ook verlegen teruglacht?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik val niet zo op mannen met een tjador
*bekeek net je fotoalbum even*
stel je voor en raak hem even ergens aan. Gewoon als is het maar even op zijn schouder. 100% raak, mits jij een er een beetje spontaan uit ziet en hij vrijgezel en hetero is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ergerlijk he? Ik baal dan zo erg van mijzelf dat ik niks durf? Waarom dat is? Bang voor afwijzing of horen dat hij al iemand heeft bv, zelfs als ik zeker weet dat hij dat niet heeft het toch denken.. stommmmmmm![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:49 schreef YoopY het volgende:
sjees... als je een man was zou ik zeggen: loser...
In een kroeg zal dit prima gaan, alleen niet in de supermarkt bvquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
stel je voor en raak hem even ergens aan. Gewoon als is het maar even op zijn schouder. 100% raak, mits jij een er een beetje spontaan uit ziet en hij vrijgezel en hetero is.
Meteen vol in zijn jodokus pakkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
stel je voor en raak hem even ergens aan. Gewoon als is het maar even op zijn schouder. 100% raak, mits jij een er een beetje spontaan uit ziet en hij vrijgezel en hetero is.
Vraag of hij *willekeurig product* van de bovenste plank afpaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
In een kroeg zal dit prima gaan, alleen niet in de supermarkt bv![]()
Nee, haha, maar je kunt wel even lief je bonuskaart uitlenen ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
In een kroeg zal dit prima gaan, alleen niet in de supermarkt bv![]()
Ik heb besloten om nooit meer te gaan voor een machoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dat mannen niet versierd willen worden geldt alleen voor macho's.
bullshit. Mannen die versierd willen worden zijn mietjes. Ik zou me doodschamen als ik op een feestje ofzo moest vertellen dat ik versierd was door mijn vrouw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dat mannen niet versierd willen worden geldt alleen voor macho's.
Het leuke is dat vrouwen er waarschijnlijk ook nog mee wegkomen. Stel je voor dat mannen dat eens dedenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Meteen vol in zijn jodokus pakken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |