RIP.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:38 schreef Tijn het volgende:
Nou, inmiddels is m'n iBook helemaal dood en zit ik nu weer achter m'n Windows machine
Als ik m'n iBook aanzet, krijg ik geen beeld. Soms hoor ik het Apple opstartgeluid, soms niet. Soms gaat de fan keihard aan blijft 'ie blazen, soms niet. De powerbutton reageert helemaal niet meer, de enige manier om 'em weer uit te krijgen is de accu eruit te halen. Kortom, helemaal kut.
En ik heb ook geen garantie meer, die is afgelopen september verlopen.
Garantie is afgelopen, maar je hebt ook nog iets als verwachte levensduur. Voor een iBook van iets meer dan een jaar is dit veelste kort.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:38 schreef Tijn het volgende:
Nou, inmiddels is m'n iBook helemaal dood en zit ik nu weer achter m'n Windows machine
Als ik m'n iBook aanzet, krijg ik geen beeld. Soms hoor ik het Apple opstartgeluid, soms niet. Soms gaat de fan keihard aan blijft 'ie blazen, soms niet. De powerbutton reageert helemaal niet meer, de enige manier om 'em weer uit te krijgen is de accu eruit te halen. Kortom, helemaal kut.
Ik ga 'em morgen eerst even rustig uit elkaar halen en kijken wat ik kan zien of doen. Als er niks te redden valt, ga ik inderdaad terug ermee. Het kutte is dat ik 'em bijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Garantie is afgelopen, maar je hebt ook nog iets als verwachte levensduur. Voor een iBook van iets meer dan een jaar is dit veelste kort.
De garantie is alleen voor fabricage fouten. Ik zou het gewoon bij Apple melden.
Dan bel je toch gewoon Apple op? Die doen echt niet moeilijk hoor. Sturen gewoon een UPS doos langs om je iBook op te halen. Klaar. Niets geen gezeik, ook al heb je em bij de MacHouse gekocht. De MacHouse heeft 'em namelijk ook via Apple(.nl) gekregen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga 'em morgen eerst even rustig uit elkaar halen en kijken wat ik kan zien of doen. Als er niks te redden valt, ga ik inderdaad terug ermee. Het kutte is dat ik 'em bijMacHouse
heb gehaald en via hun is het altijd veel meer gezeik om iets gefixed te krijgen dan via Apple direct.
Ik heb al een keer gezeik gehad met een iBook van de MacHouse en daar deed Apple supermoeilijk over. MacHouse moest het allemaal maar regelen, vonden ze, want daar had ik 'em gekocht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan bel je toch gewoon Apple op? Die doen echt niet moeilijk hoor. Sturen gewoon een UPS doos langs om je iBook op te halen. Klaar. Niets geen gezeik, ook al heb je em bij de MacHouse gekocht. De MacHouse heeft 'em namelijk ook via Apple(.nl) gekregen hoor.
Hoe moeilijk kunnen ze daar over doen? Je vult de serie code in op de site, geeft een reden op en klaar. Of kunnen ze ook zien wat ze aan de MacHouse hebben geleverd ofzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb al een keer gezeik gehad met een iBook van de MacHouse en daar deed Apple supermoeilijk over. MacHouse moest het allemaal maar regelen, vonden ze, want daar had ik 'em gekocht.
Maar misschien is het nu anders omdat ik geen garantie meer heb.
Elke keer dat ik met Apple heb gebeld kwam het erop neer dat ze niets konden doen en dat ik bij MacHouse moest zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kunnen ze daar over doen? Je vult de serie code in op de site, geeft een reden op en klaar. Of kunnen ze ook zien wat ze aan de MacHouse hebben geleverd ofzo?
En als je nu eens niet belt en gewoon dat formulier invuld van Apple.nl?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Elke keer dat ik met Apple heb gebeld kwam het erop neer dat ze niets konden doen en dat ik bij MacHouse moest zijn.
Welk formulier?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:25 schreef Furious het volgende:
[..]
En als je nu eens niet belt en gewoon dat formulier invuld van Apple.nl?
Ja, ik weet dat ik niet goed op de hoogte ben, maar wat is 'CVS'?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef nietzman het volgende:
En oh, screenshotjes van de CVS van Adium:
Welke gozer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:31 schreef tonks het volgende:
Weetje wat gek is. ik zou een empty box krijgen van apple voor mijn iPod nu staat er empty box shipped al 4 dagen maar die gozer had mijn iPod meteen meegenomen maar daar staat nergens iets van
.
Zelf gehouden. Lekker muziek luisteren tijdens het rondrijden met zijn bruine wagentje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:34 schreef tonks het volgende:
van de UPS
Hmmzz. PRAM/VRAM al proberen te zappen? Dat wil nog wel eens helpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:38 schreef Tijn het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Concurrent_Versions_Systemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik niet goed op de hoogte ben, maar wat is 'CVS'?
i-spy modus: Laat jou het maar bewijzen dat ik een echte Mac heb!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:42 schreef super-muffin het volgende:
Nee, je moet een echte hebben.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
i-spy modus: Laat jou het maar bewijzen dat ik een echte Mac heb!
Ik ga maar weer Windows booten denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:42 schreef super-muffin het volgende:
Nee, je moet een echte hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |