Maar ik vind jou wel lief hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:59 schreef Frappelsien het volgende:
hehe
* Fiber- belt kellyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:02 schreef GSi het volgende:
Als er het maar tieten en een kut heeftMij hoor je niet zeiken. Als het lelijk is neuk ik het ook en dan doe ik mijn ogen dicht en denk ik aan jou
![]()
En op het geboortecertificaat een V heeft staan bij geslachtquote:
Ze gaat vast d'r tieten posten, het is een newbie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef The_Terminator het volgende:
Wordt dit nog wat of.............
Ow, dan laat ik hem nog maar even openquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze gaat vast d'r tieten posten, het is een newbie.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze gaat vast d'r tieten posten, het is een newbie.
Ik had nog zo gehooptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef Frappelsien het volgende:
You wish...
Kijk de FAQ er maar op na. Vrouwelijke newbie's moeten hun tieten posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef Frappelsien het volgende:
You wish...
Hahaha..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef GuntherJauch het volgende:
Mannen mogen zeiken. Vrouwen moeten hun bek houden. SGP 4 life!!!
Wat een macho reply joh.. ze mogen heus wel een keertje vragen of je nog een blikje bier of nog wat eten wilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef GuntherJauch het volgende:
Mannen mogen zeiken. Vrouwen moeten hun bek houden. SGP 4 life!!!
Nog een lolbroek..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kijk de FAQ er maar op na. Vrouwelijke newbie's moeten hun tieten posten.
Maar zo erg is het toch niet, ik bedoel: iedereen heeft wel eens tieten gezien. Dus van die van jou zullen we heus niet schrikken hoor. Daar hoef je het niet voor te laten.
Walgen is toch een synoniem voor geilen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Wat een macho reply joh.. ze mogen heus wel een keertje vragen of je nog een blikje bier of nog wat eten wil![]()
Ik walg op mannen zoals jij![]()
![]()
Bondage noemt men datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Sjah... als je ze maar weer los maakt...![]()
Ze doen wel gemeen tegen jou zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef Frappelsien het volgende:
Goed kijken... lieverd... ik had het tegen iemand anders
Dus als walgen = geilen is en geilen = aap?, dan sommige mensen aap zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef GSi het volgende:
[..]
Walgen is toch een synoniem voor geilen?
Aangezien sommige mensen geilen walgelijk vinden?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef HuHu het volgende:
kom op je tieten posten, dat hoort als newbie.
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Dus als walgen = geilen is en geilen = aap?, dan sommige mensen aap zijn?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef Frappelsien het volgende:
Goed kijken... lieverd... ik had het tegen iemand anders
neem aan de vrouwen die in zich in jou omgeving bevindenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Alle vrouwen zijn kuthoeren.
De vrouwen die jij kent wel...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Wat zal jij dan een kutleven hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Emancipatie!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef Frappelsien het volgende:
... maar wat wil je als een vrouwmens een topic opend
gaat je goed af danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe een vrouwenstudie (Pedagogiek), moet je nagaan
Van mij??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:12 schreef HuHu het volgende:
Ik wacht nog steeds op een tietenfoto.
Sterk.. TS ziet er redelijk neukbaar uit...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:04 schreef Jajong het volgende:
bij nader inzien, wat is er mis met jou.. Ik bedoel waarom word je afgezeken dan. Want dit doe je heus niet uit medeleven voor alle lelijke dikke wijven. Wat is jouw makke ?
en uiteraard is de TS zelf ook een vrouw.......quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Frappelsien het volgende:
Dikke vrouwen bah... oude vrouwen bah...
Mannen die steeds zeiken over vrouwen.. BAH BAH
![]()
Ikzelf word nooit afgezeken door mannen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:04 schreef Jajong het volgende:
bij nader inzien, wat is er mis met jou.. Ik bedoel waarom word je afgezeken dan. Want dit doe je heus niet uit medeleven voor alle lelijke dikke wijven. Wat is jouw makke ?
Hahahahaaaa stomme sukkel!quote:
Ze zit nog steeds in de nor hoor...quote:
mannen zijn dominantquote:Op zondag 15 januari 2006 17:22 schreef roze-meisje het volgende:
mannen zijn zeikerds, beledig je hun echter, dan laten ze je alle hoeken van de kamer zien, triest
Dus je wil niet als de standaard eruit zien, maar wel als een gothic met al de benodigde regels?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:20 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Hahahahaaaa stomme sukkel!
Volgens mij moet je toch eens beter nagaan hoe een gothic uitziet...![]()
Fout.... je zit er helemaal naast... probeer het gerust nog een keertje...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je wil niet als de standaard eruit zien, maar wel als een gothic met al de benodigde regels?![]()
Je doet zeker ook in WiccaLuistert naar Within Temptation en Type o' Negative
![]()
En dan een topic openen over mannen die zeiken over dikke vrouwen? Volgens mij neig je naar dik, je vriendje zeurt erover (en terecht) en je opent er een topic...
Vrouwen die niet voldoen aan de lengte - 1 meter - 12 (kilo) = mooi figuur, zijn sowieso te dik![]()
nee maar hij bedoelt dat je de basis ervoor hebt...maarja Mooie gothics ...dus nergens zorgen over te makenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:20 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Hahahahaaaa stomme sukkel!
Volgens mij moet je toch eens beter nagaan hoe een gothic uitziet...![]()
Moet je maar niet met criminelen, aso's, drugsverslaafden, etc. omgaan. Echt niet alle mannen zijn zo.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:22 schreef roze-meisje het volgende:
mannen zijn zeikerds, beledig je hun echter, dan laten ze je alle hoeken van de kamer zien, triest
je hebt een dikke vriendin, die ook nog erg lelijk is ...quote:Op maandag 16 januari 2006 17:22 schreef Frappelsien het volgende:
Gaat nu meteen iedereen kijken of ik dik ben omdat ik een topic gemaakt heb over mannen die zeiken over dikke vrouwen?
Ik ben verre van dik, ikzelf word niet uitgescholden voor dikke lelijke koe... maar dat betekend niet dat ik niet kan begrijpen hoe pijnlijk zoiets is!
Zucht... mannen![]()
Wat moet je ermee?
ik ben man, en ik ben het met je eensch!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Frappelsien het volgende:
![]()
Godsamme... het feit dat je zoiets verzint.. dat zegt wat over jouquote:Op maandag 16 januari 2006 17:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je hebt een dikke vriendin, die ook nog erg lelijk is ...
lief van je dat je het voor haar opneemt ...
Maaruh.., ben je dan niet zelf ook zo'n meisje dat welbewust een dikkere lelijke vriendin uitkiest, zodat je er zelf beter uitkomt?
ik stelde enkel de vraag, het is verder aan jou om er antwoord op te geven, of kan ik aannemen dat mijn suggestie klopt?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Godsamme... het feit dat je zoiets verzint.. dat zegt wat over jou
Triest hoor..![]()
ik denk je suggestie eerder van toepassing is op "al die jongens" die lopen te zeiken over dikke meidenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik stelde enkel de vraag, het is verder aan jou om er antwoord op te geven, of kan ik aannemen dat mijn suggestie klopt?
Ik kan je vertellen dat ik niet iemand ben die zich optrek aan de minderheden van andere mensen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik stelde enkel de vraag, het is verder aan jou om er antwoord op te geven, of kan ik aannemen dat mijn suggestie klopt?
Dankuquote:Op maandag 16 januari 2006 18:16 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik denk je suggestie eerder van toepassing is op "al die jongens" die lopen te zeiken over dikke meiden
ik denk niet dat die jongens bewust een 'lelijke vriendin' nemen, om er zelf goed uit te zien.... ofwel ze zijn gewoon desperate, maar veelal menen ze dan werkelijk dat hun vriendin er 'best knap' uitziet, hardstikke lief oprecht. Het is dan werkelijk zielig als ze door hun eigen vriendjes uitgelachen worden die wel keihard zijn.... en dan maakt zo'n klein klunsje het weer uit, tja, dat is idd zielig .....quote:Op maandag 16 januari 2006 18:16 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik denk je suggestie eerder van toepassing is op "al die jongens" die lopen te zeiken over dikke meiden
Ah, je hebt dus enkel vriendinnen die er heel goed, verzorgd en vooral niet te dik uitzien ... je kiest hen op dat uiterlijk, of kun je gewoon niet met dikke vrouwen opschieten?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:25 schreef Frappelsien het volgende:
Mijn vriendinnen...zijn niet lelijk en niet dik![]()
God.. wat ben jij voorspelbaarquote:Op maandag 16 januari 2006 18:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk niet dat die jongens bewust een 'lelijke vriendin' nemen, om er zelf goed uit te zien.... ofwel ze zijn gewoon desperate, maar veelal menen ze dan werkelijk dat hun vriendin er 'best knap' uitziet, hardstikke lief oprecht. Het is dan werkelijk zielig als ze door hun eigen vriendjes uitgelachen worden die wel keihard zijn.... en dan maakt zo'n klein klunsje het weer uit, tja, dat is idd zielig .....
Maar welbewust een lelijkere vriendin nemen om er zelf beter uit te zien is precies dat gedrag dat enkel meisjes hebben, en dan heel hard gaan mekkeren erover ... vast in de hoop dat velen haar fotoalbum aankijken en opmerken dat '....zij er toch heel best uitziet' met dat lieve CU2-vraag-en-antwoord-lijstje.
Zo'n nobele ridder die hen dan komt redden van eventuele kritische vragen op een online forum... en daarna vraagt om hun MSN-adres, zodat ze wat kunnen kletsen.
[..]
Ah, je hebt dus enkel vriendinnen die er heel goed, verzorgd en vooral niet te dik uitzien ... je kiest hen op dat uiterlijk, of kun je gewoon niet met dikke vrouwen opschieten?
Ow en dan ben je tegenwoordig meteen gothic?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zet dan ook eens een andere foto dan ééntje met donkere haren, donkere make-up en een witte huid in je FB.
Nu je het zegt, toch wel ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef MUUS het volgende:
Ik vind Frappelsien wel een lief bekkie hebben eigenlijk.
Ja, dat wel, maar bij kritisch doorlezen van dat CU2-antwoorden-lijstje ontdekte ik veel punten waarbij onze karakters zeker niet matchede, en wat dat betreft kijk ik niet naar het uiterlijk, ik kies mijn partner puur op een aansprekend CU2-antwoordenlijstje ...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef MUUS het volgende:
ik kies mijn partner puur op een aansprekend CU2-antwoordenlijstje ...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar bij kritisch doorlezen van dat CU2-antwoorden-lijstje ontdekte ik veel punten waarbij onze karakters zeker niet matchede, en wat dat betreft kijk ik niet naar het uiterlijk, ik kies mijn partner puur op een aansprekend CU2-antwoordenlijstje ...
Ik weet dat met slechts een smiley reageren niet gewenst is hier, echter hier is slechts een antwoord op mogelijk:quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
ik kies mijn partner puur op een aansprekend CU2-antwoordenlijstje ...
Dit... dit is nou werkelijk TRIEST![]()
Waarom neem je in vredes naam de moeite om dat ding door te lezen...?
Vrouwen? iemand die in '87 geboren is, is nog een meisje!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Frappelsien het volgende:
![]()
Oke... wat ik hiermee moet?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:35 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Ik weet dat met slechts een smiley reageren niet gewenst is hier, echter hier is slechts een antwoord op mogelijk:.
Ik heb het dan ook niet over mensen die over mij zeikenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vrouwen? iemand die in '87 geboren is, is nog een meisje!
Nou het begon best wel goed, dat je aan sporten deed en van koken houd, dat zijn dingen die ik in een vrouw apprecieer, bovendien je schreef dat je 3 zussen had, wat helemaal aantrekkelijk is, en vraagt om meer ...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef Frappelsien het volgende:
Waarom neem je in vredes naam de moeite om dat ding door te lezen...?
Nee, dat meisje ziet er erg appetijtelijk uit, maar dat is enkel het uiterlijk, hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over mensen die over mij zeiken![]()
Kun jij mij eens even heel duidelijk gaan vertellen waarom jij denkt dat ik zo'n verschrikkelijk mens ben???quote:Op maandag 16 januari 2006 21:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nou het begon best wel goed, dat je aan sporten deed en van koken houd, dat zijn dingen die ik in een vrouw apprecieer, bovendien je schreef dat je 3 zussen had, wat helemaal aantrekkelijk is, en vraagt om meer ...
maar daarna werd het enkel slechter, dat je een ster op je schouder wilt en dat je "Angela's Ashes' een leuke film vind (de tranen breken me al uit al ik er enkel aan terugdenk) ..... nee het spijt me, maar het zal nooit iets worden tussen ons
MUUS, waar is jouw CU2-lijstje?
[..]
Nee, dat meisje ziet er erg appetijtelijk uit, maar dat is enkel het uiterlijk, hoor
Wij passen gewoon niet bij elkaar, niet om je uiterlijk, dat is verder prima, maar gewoon, om je karakterquote:Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Kun jij mij eens even heel duidelijk gaan vertellen waarom jij denkt dat ik zo'n verschrikkelijk mens ben???![]()
Ik heb geen enkele bandshirt....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je draagt zeker ook graag donkere, veel te grote kleren en bandshirts omdat je dat mooi vind?
Zie nou wel.
Mijn karakter...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wij passen gewoon niet bij elkaar, niet om je uiterlijk, dat is verder prima, maar gewoon, om je karakter
het spijt me, neem het niet te zwaar op ...
Weten we dat ook weerquote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vrouwen? iemand die in '87 geboren is, is nog een meisje!
Oh, zat er ook een CU2-lijstje bij? Dat lees ik toch niet, mallerd.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar bij kritisch doorlezen van dat CU2-antwoorden-lijstje ontdekte ik veel punten waarbij onze karakters zeker niet matchede, en wat dat betreft kijk ik niet naar het uiterlijk, ik kies mijn partner puur op een aansprekend CU2-antwoordenlijstje ...
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:
Best wel. Alleen wat minderquote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef MUUS het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |