Maar ik vind jou wel lief hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:59 schreef Frappelsien het volgende:
hehe
* Fiber- belt kellyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:02 schreef GSi het volgende:
Als er het maar tieten en een kut heeftMij hoor je niet zeiken. Als het lelijk is neuk ik het ook en dan doe ik mijn ogen dicht en denk ik aan jou
![]()
En op het geboortecertificaat een V heeft staan bij geslachtquote:
Ze gaat vast d'r tieten posten, het is een newbie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef The_Terminator het volgende:
Wordt dit nog wat of.............
Ow, dan laat ik hem nog maar even openquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze gaat vast d'r tieten posten, het is een newbie.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze gaat vast d'r tieten posten, het is een newbie.
Ik had nog zo gehooptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef Frappelsien het volgende:
You wish...
Kijk de FAQ er maar op na. Vrouwelijke newbie's moeten hun tieten posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef Frappelsien het volgende:
You wish...
Hahaha..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef GuntherJauch het volgende:
Mannen mogen zeiken. Vrouwen moeten hun bek houden. SGP 4 life!!!
Wat een macho reply joh.. ze mogen heus wel een keertje vragen of je nog een blikje bier of nog wat eten wilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef GuntherJauch het volgende:
Mannen mogen zeiken. Vrouwen moeten hun bek houden. SGP 4 life!!!
Nog een lolbroek..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kijk de FAQ er maar op na. Vrouwelijke newbie's moeten hun tieten posten.
Maar zo erg is het toch niet, ik bedoel: iedereen heeft wel eens tieten gezien. Dus van die van jou zullen we heus niet schrikken hoor. Daar hoef je het niet voor te laten.
Walgen is toch een synoniem voor geilen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Wat een macho reply joh.. ze mogen heus wel een keertje vragen of je nog een blikje bier of nog wat eten wil![]()
Ik walg op mannen zoals jij![]()
![]()
Bondage noemt men datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Sjah... als je ze maar weer los maakt...![]()
Ze doen wel gemeen tegen jou zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef Frappelsien het volgende:
Goed kijken... lieverd... ik had het tegen iemand anders
Dus als walgen = geilen is en geilen = aap?, dan sommige mensen aap zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef GSi het volgende:
[..]
Walgen is toch een synoniem voor geilen?
Aangezien sommige mensen geilen walgelijk vinden?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef HuHu het volgende:
kom op je tieten posten, dat hoort als newbie.
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Dus als walgen = geilen is en geilen = aap?, dan sommige mensen aap zijn?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef Frappelsien het volgende:
Goed kijken... lieverd... ik had het tegen iemand anders
neem aan de vrouwen die in zich in jou omgeving bevindenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Alle vrouwen zijn kuthoeren.
De vrouwen die jij kent wel...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Wat zal jij dan een kutleven hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Emancipatie!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef Frappelsien het volgende:
... maar wat wil je als een vrouwmens een topic opend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |