Waar heb je wifi voor nodig?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die heeft geen wifi. Zonder wifi ben je kansloos.
Ja hoor...weer zo'n flipflopflikkeropsukkel die denkt dat hij/zij bepaalt wie wat en wanneer mag plaatsen..je lijkt www.woordvanhetjaar.nl wel!quote:
hear hearquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja hoor...weer zo'n flipflopflikkeropsukkel die denkt dat hij/zij bepaalt wie wat en wanneer mag plaatsen..je lijkt www.woordvanhetjaar.nl wel!
Ik word alleen beetje moe van al die simpele grapjes. Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen. Maar dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja hoor...weer zo'n flipflopflikkeropsukkel die denkt dat hij/zij bepaalt wie wat en wanneer mag plaatsen..je lijkt www.woordvanhetjaar.nl wel!
Internet.quote:
Och we nemen er gewoon een op en we lullen verder niet moeilijk over...nu je het zegt...alweer bekant half twee...morgen toch gewoon weer vroeg dagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik word alleen beetje moe van al die simpele grapjes. Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen. Maar dat denk ik niet.
Boh gek mijn Sony Ericsson D750i is veel stoerder.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef the900 het volgende:
Boh gek mijn Sony Ericsson W800i is veel stoerder.
* guitarist.nl heeft die ook!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef veldmuis het volgende:
tonks heeft nou deze:
[afbeelding]
Aangezien er wat verkapte zooi erover rondzwerft op Fok, leek het me een strak plan om het hier centraal te houden!
Hallo nieuwe beste vriendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl heeft die ook!!
heb er ook internettotaalpakket bij!!
echt super je kan er ALLES mee!!
Windows Mobile 5.1
prepaidquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En wat nou als je pre paid kaart weer op is?![]()
ja met een zaklamp zelfde als de pliesiesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn tel is ook sjiek
Fout, je hebt niet 24/7 WiFi bij de PDA (PDA is beter dan Hand),quote:
Biogarde jij bent echt hendig sjiekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb em ook![]()
Kan nu zelfs in m'n nest FOK!ken![]()
En met zo'n internet totaal abo'tje a ¤9.50 kun je hendig lang internetten/steamen en meer van zulks![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Biogarde jij bent echt hendig sjiek
belle heel fok bellenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Herald het volgende:
en zijn nummer is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |