Hij past hem aan als je het toetsenbord eruit schuiftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef skiczukie het volgende:
En nog al verrot om je nek in een kronkel te leggen om te kunnen Googelen.
Hoe groot is dat ding???quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef tonks het volgende:
Je kan hem inklappen zelfs
Wifi zelfs.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef Molluck het volgende:
Jammer dat tonks geen vrienden heeft om naar te bellen
Maar gelukkig heeft die kekke ding ook internet, dus hij kan nu zelfs portable Fok!ken
Die heb je wel hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:03 schreef Maikuuul het volgende:ik heb geen telefoon.
Dit is omdat ik geen vrienden heb
Ja hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die heb je wel hoor
Mag ik je huisnummer dan?
![]()
Ja je adres ook, ik moet je een Valentijnskaart sturen toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja hoor
Adres ook ff geven anders ?
( De post was trouwens een grapje)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja je adres ook, ik moet je een Valentijnskaart sturen toch?
![]()
Jij denkt dat ik dat ga gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Herald het volgende:
en zijn nummer is?
quote:
Kan ie ook bellen.. ik zie de cijfertjes niet staan namelijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef veldmuis het volgende:
tonks heeft nou deze:
[afbeelding]
Aangezien er wat verkapte zooi erover rondzwerft op Fok, leek het me een strak plan om het hier centraal te houden!
Beter kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Kan ie ook bellen.. ik zie de cijfertjes niet staan namelijk?![]()
Touchscreenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Kan ie ook bellen.. ik zie de cijfertjes niet staan namelijk?![]()
Heb je soms ook een.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ding is vet, met je kunstacademie.![]()
Ahh nee hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef DonnaNonna het volgende:
Zo een mobiel heeft die Robbert van den Broeke nou ook
dat hoort bij tonks he !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef Tobbes het volgende:
toch blijf ik dat wijf in Tonks icon prachtig vinden.
Jahaa serieus ik heb het zelf gezien! En ook met Google deropquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:18 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Jahaa serieus ik heb het zelf gezien! En ook met Google derop![]()
Maar wel een hendig sjieke Peugeot Fox. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:03 schreef Maikuuul het volgende:ik heb geen telefoon.
Dit is omdat ik geen vrienden heb
Boh gek, en die jas dan!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maar wel een hendig sjieke Peugeot Fox. Dat scheelt.
Typische vrouwenvraag.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die heb je wel hoor
Mag ik je huisnummer dan?
![]()
Tyft op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:03 schreef passie66 het volgende:
Kan men ook bellen met die telefoon?
Die heeft geen wifi. Zonder wifi ben je kansloos.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef the900 het volgende:
Boh gek mijn Sony Ericsson W800i is veel stoerder.
Waar heb je wifi voor nodig?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die heeft geen wifi. Zonder wifi ben je kansloos.
Ja hoor...weer zo'n flipflopflikkeropsukkel die denkt dat hij/zij bepaalt wie wat en wanneer mag plaatsen..je lijkt www.woordvanhetjaar.nl wel!quote:
hear hearquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja hoor...weer zo'n flipflopflikkeropsukkel die denkt dat hij/zij bepaalt wie wat en wanneer mag plaatsen..je lijkt www.woordvanhetjaar.nl wel!
Ik word alleen beetje moe van al die simpele grapjes. Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen. Maar dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja hoor...weer zo'n flipflopflikkeropsukkel die denkt dat hij/zij bepaalt wie wat en wanneer mag plaatsen..je lijkt www.woordvanhetjaar.nl wel!
Internet.quote:
Och we nemen er gewoon een op en we lullen verder niet moeilijk over...nu je het zegt...alweer bekant half twee...morgen toch gewoon weer vroeg dagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik word alleen beetje moe van al die simpele grapjes. Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen. Maar dat denk ik niet.
Boh gek mijn Sony Ericsson D750i is veel stoerder.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef the900 het volgende:
Boh gek mijn Sony Ericsson W800i is veel stoerder.
* guitarist.nl heeft die ook!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef veldmuis het volgende:
tonks heeft nou deze:
[afbeelding]
Aangezien er wat verkapte zooi erover rondzwerft op Fok, leek het me een strak plan om het hier centraal te houden!
Hallo nieuwe beste vriendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl heeft die ook!!
heb er ook internettotaalpakket bij!!
echt super je kan er ALLES mee!!
Windows Mobile 5.1
prepaidquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En wat nou als je pre paid kaart weer op is?![]()
ja met een zaklamp zelfde als de pliesiesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn tel is ook sjiek
Fout, je hebt niet 24/7 WiFi bij de PDA (PDA is beter dan Hand),quote:
Biogarde jij bent echt hendig sjiekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb em ook![]()
Kan nu zelfs in m'n nest FOK!ken![]()
En met zo'n internet totaal abo'tje a ¤9.50 kun je hendig lang internetten/steamen en meer van zulks![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Biogarde jij bent echt hendig sjiek
belle heel fok bellenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Herald het volgende:
en zijn nummer is?
nah tis gewoon handig, gister nog in de kroeg, wou kammeraad ff weten hoelaat de laatste trein ging, kon ik ff pimp opzoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef Jajong het volgende:
Wat de fuck heb je aan internet op je telefoon als je toch altijd in je kamertje zit
daar zit ik nooitquote:Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef Jajong het volgende:
Wat de fuck heb je aan internet op je telefoon als je toch altijd in je kamertje zit
Achter je PC dan. Staat ie in de woonkamer omdat je er zelf niet 1 kan betalen?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Achter je PC dan. Staat ie in de woonkamer omdat je er zelf niet 1 kan betalen?![]()
![]()
Van t geld wat je van je papa en mama krijgt. Dat telt nietquote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef tonks het volgende:
[..]. Deze heb ik helemaal zelf betaald en nu optyfen kneus
Ga es weg, jij bent een textbookcase van een lelijke nerd die maar gitaar is gaan spelen in de hoop dat hij op deze manier tenminste nog wat aandacht krijgt van de meisjesquote:
100.000+ kutuser? Sorry ik ben niet zo thuis in t nerd-jargon. Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef tonks het volgende:
Best wel triest zo'n 100.000+ kutuser die denkt dat hij overal kan rellen.
Kijk ff op tweakersquote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ben weg ff de kroeg in!! , tonks nog leuke games / prog's voor de mda??![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef guitarist.nl het volgende:
heb je nog leuke proggies voor de vario ?? ik kan je resco explorer 2005 advieseren! betere verkenner als die van microsoft zelf, met regedit ingebouwd enzo!
ik had hier voor sda, ook windows mobile, en wil niks anders meer, heb in het verleden al (te) veel telefoons gehad, maar ik blijf nu bij windows mobile![]()
waarom? stond toch iets van mail me maar ofzo!? ik heb echt iets van 500 progies van internet geplukt.. maar welke zijn echt aan te raden!? heeft iemand gta3 voor pda btw?!? zit crc fout in die van mijquote:
waarom, heb je volgende maand ook een nieuwe foon?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:56 schreef Furious het volgende:
Veldmuis! Bij deze wil ik volgende maand ook zo'een sjieke topic!
Joah.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
waarom, heb je volgende maand ook een nieuwe foon?
nah als ik je een tip mag geven..quote:
Ik wil geen smartphone meer. Ik wil gewoon een simpele, snelle (doorbladeren), hoge resolutie scherm, en kleine telefoon.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah als ik je een tip mag geven..
neem een windows mobile foon!
van orange heb je ze: de spv 's
en van t-mobile de sdawel lekker al die functies
Beschikbaar 1e kwartaal van 2006quote:Op zondag 15 januari 2006 19:27 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik wil geen smartphone meer. Ik wil gewoon een simpele, snelle (doorbladeren), hoge resolutie scherm, en kleine telefoon.
Ik dacht zelf aan deze, alleen weet niemand wanneer die uitkomt.
Een kwartaal is 3 maanden, dus tot en met Maart. Maar ik moet in Februari een nieuwe telefoon uitzoeken.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beschikbaar 1e kwartaal van 2006
Leverbaar Verwacht
Effe wachten nog..
Zit er dus aan te komen![]()
Bij Samsung hebben ze toegezegd in Januari/Februari een zooitje toestellen te droppen. Kans is dus groot dat deze er voor Februari bij zitquote:Op zondag 15 januari 2006 19:39 schreef Furious het volgende:
[..]
Een kwartaal is 3 maanden, dus tot en met Maart. Maar ik moet in Februari een nieuwe telefoon uitzoeken.
Dus zonder precieze datum heb ik er niets aan en moet ik verder gaan met zoeken.
Wanneer is je uiterlijke opzegtermijn dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:39 schreef Furious het volgende:
[..]
Een kwartaal is 3 maanden, dus tot en met Maart. Maar ik moet in Februari een nieuwe telefoon uitzoeken.
Dus zonder precieze datum heb ik er niets aan en moet ik verder gaan met zoeken.
www.skweezer.netquote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl stuurt dit berichtje vanuit de trein met zijn mda
1 Maart. 2 jaar geleden op 1 Juni afgesloten, 3 maanden opzegtermijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wanneer is je uiterlijke opzegtermijn dan?
Luxeprobleem teistert Furious![]()
Tijd zat mênquote:Op zondag 15 januari 2006 20:58 schreef Furious het volgende:
[..]
1 Maart. 2 jaar geleden op 1 Juni afgesloten, 3 maanden opzegtermijn.
ik bied 40 eurie voor je 6600quote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee men, ik wil 'em meteen hoalen.
Ik ben m'n grote 6600 zat.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |