quote:John Doe (door Kevin Spacey) zei in Seven het volgende:
An obese man. A disgusting man who could barely stand up. A man who, if you saw him on the street, you would point out to your friends so they could join in mocking him. If you saw while you were eating, you wouldn't be able to finish your meal.
ik was bang dat ie dr ook nog ging vuistneukenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:37 schreef releaze het volgende:
maar goed, die dikke in het filmpje is wel geschoren .............
Heb je em afgekeken ofzo?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:48 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik was bang dat ie dr ook nog ging vuistneuken![]()
Ja, het bleef bij het likken aan de anus en een halfslachitge poging in de vagina te kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Heb je em afgekeken ofzo?!
gelijk toen ik et 1e beeld zag:
Ogendicht en wegklikken die handel!!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja, het bleef bij het likken aan de anus en een halfslachitge poging in de vagina te kijken![]()
je bent een laffe flikker, ik heb hem helemaal af gekeken manquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:01 schreef McGilles het volgende:
Dat filmpje was dus regelrechte marteling, na ongeveer 4 seconden was ik erachter wat er vanaf moment 1 al in beeld was en snel wegklikken was de enige optie![]()
Je bent een echte held!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
je bent een laffe flikker, ik heb hem helemaal af gekeken man![]()
Wel stoer van je. Ik redde het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
je bent een laffe flikker, ik heb hem helemaal af gekeken man![]()
Ik wil er ook nog even bij zeggen dat ik op het moment van kijken een broodje atquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wel stoer van je. Ik redde het niet.![]()
Wow.. jij bent getraindquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog even bij zeggen dat ik op het moment van kijken een broodje at![]()
ik hoefde niet eens te kokhalzen ontdanks de verschrikkelijke beelden op mijn scherm![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:50 schreef Marruk het volgende:
http://www.flurl.com/uplo(...)itchs_ass_39259.html
Zag het er zo uit?
Ik moest zelf mijn ogen bleken. Wel dikke hulde voor jou eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog even bij zeggen dat ik op het moment van kijken een broodje at![]()
ik hoefde niet eens te kokhalzen ontdanks de verschrikkelijke beelden op mijn scherm![]()
![]()
Jij bent mijn held.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |