Wat is nou je puntquote:ik werp nog 1 blik op haar voordat ik de euro in het gleufje duwde![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat is nou je punt![]()
Blijbaar vond je d'r lekker![]()
En voor dikke vrouwen dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Croupouque het volgende:
Al met al zou het ophangen van posters met daarop dikke vrouwen een hoop problemen oplossen, zoals overgewicht, eetstoornissen en verkrachtingen.
Zou dat smaken, zo'n linkerhand?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef Soldier2000 het volgende:
met een vorkje en haar linkerhand naar binnenwerken![]()
Werken en dik zijn kan ook. Er moet ook een oplossing komen voor die vetkwabben van deze vrouwen.quote:
Met een vorkje is het wel te doen denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zou dat smaken, zo'n linkerhand?
Misschien moeten dergelijke overdreven dikke vrouwen verplicht worden om te poseren voor de postercampagne, als stimulans om af te vallen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Werken en dik zijn kan ook. Er moet ook een oplossing komen voor die vetkwabben van deze vrouwen.
Ik denk dat de Burger King in eigen persoon kwam binnenlopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef mcDavid het volgende:
blub ik zat vandaag in de Burger King
komt er een man binnen met een buik die er van opzij ongeveer zo uitzag:
[afbeelding]
en zijn t-shirt hing daar dus ongeveer tot halverwege overheen
jah toen was mijn eetlust wel weg
Ik ben voor een landelijke liposuctie-actie. Met zo'n soort bibliotheekbus het ganze land door. Misschien kunnen ze zelfs wel rijden op een tank vet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Misschien moeten dergelijke overdreven dikke vrouwen verplicht worden om te poseren voor de postercampagne, als stimulans om af te vallen.
Ik denk dat ik hier een verkiezingspunt van ga maken.
mijn vetkwabben, wat doe je ?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben voor een landelijke liposuctie-actie. Met zo'n soort bibliotheekbus het ganze land door. Misschien kunnen ze zelfs wel rijden op een tank vet.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Waarschijnlijk geen goed hart.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een groot hart
Waarschijnlijk bij die op Station Amersfoort. Ik zag hem ook... meteen heel mijn eetlust verdwenen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Vorkjes verteren moeilijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk dat ze dik is geworden omdat ze met een vorkje eet. Ik eet altijd patat met mn handen, en ik ben graatmager
Oh ja, nog even ditquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:24 schreef X-Naut het volgende:
Ik zie het al voor me; een dikke kloder mayo op de wang van :
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |