abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44561652
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:59 schreef pastor1986 het volgende:

[..]

Das een programma, kun je in een domein alle msn gesprekken lezen
heb je daar admin rechten voor nodig?

en jah ook ik heb het wel eens gedaan....

[ Bericht 7% gewijzigd door firestorm_99 op 19-12-2006 10:11:01 ]
pi_44562068
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 08:11 schreef PPAUL het volgende:
heb ook wel is verhalen van een jongen gehoord die in groningen opschool zat, daar gingen ze in de pauze rukken in een kringetje met een stuk brood op de grond en wie het laatst kwam moest het op eten :S:')
met extra beleg zeker
pi_44562073
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:52 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

en jah ook ik heb het wel eens gedaan....
vertel 'ns waarom enzo. of was het niet boeiend?
pi_44562127
quote:
heb ook wel is verhalen van een jongen gehoord die in groningen opschool zat, daar gingen ze in de pauze rukken in een kringetje met een stuk brood op de grond en wie het laatst kwam moest het op eten :S:')

(en nee die jongen ben ik niet )
broodje aap verhaal.. ik heb dit vaker gehoord.. het zou vooral voorkomen in het leger.. maar ik geloof ik nik van.
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_44562168
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:29 schreef Onlyy het volgende:
Hmm nee ik heb dat nooit gedaan op mijn werk (ik = vrouw)..maar ik heb wel een keer gehad..dat ik verliefd was op mijn baas. Echt VERSCHRIKKELIJK verliefd gewoon. Ik denk dat ik er 8 maanden gewerkt heb met enorme verliefdheid. Tot de dag kwam dat ik het niet meer voor me kon houden. Ik smste ook wel met hem en heb het op een dag gewoon verteld. Hij zat al (half) in een relatie. Hij zei dat hij niks met me kon beginnen omdat hij nog met haar aan het 'rommelen' was.

Erge ik.. bleef met hem sjansen en er hing gewoon een enorme spanning. Tot we een keer na sluitingstijd met zijn 2en overbleven. Toen waren we samen in kantoor en kwam ie ineens naar me toelopen. Wat een spanning!!!!!!! Hij ging voor me staan en kuste me in mijn nek!!! En daarna gingen we zoenen hihi.. en niet alleen zoenen..echt erg eigenlijk!! Maar vond het wel fantastisch!!
Overigens is het daarna niks geworden. We hebben het gewoon stil gehouden. Raar hoor..om dan ineens weer 'gewoon' tegen elkaar te doen Maar vond het wel een SUPER ervaring. (even voor de duidelijkheid; het was geen oude lul, maar gewoon van mijn eigen leeftijd!!)
ook voor mij was het een leuke ervaring
pi_52734208
kikker
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_52734871
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kikker
likker!
pi_52753509
bij ons op de zaak wordt er wat afgetrokken, niet normaal meer!!! ik werk nu al 5 jaar bij een spermabank
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:42:16 #134
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52782558
quote:

(en nee die jongen ben ik niet )
Dat spel heet kwakkiekoek man,, vet hip was dat idd in de jare 90!!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52783599
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef Linkmiegel het volgende:
bij ons op de zaak wordt er wat afgetrokken, niet normaal meer!!! ik werk nu al 5 jaar bij een spermabank
En wat je er ook van zegt, ze blijven ermee doorgeen, he.

Sommige mensen.

pi_52787413
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:22 schreef chatter het volgende:

[..]

En wat je er ook van zegt, ze blijven ermee doorgeen, he.

Sommige mensen.

ja walgelijk
stelletje rukkers!
pi_52832056
Ik heb het ook een keer op mijn stage gedaan. Mijn ex was even heel erg geil in het bejaardenhuis (waarvan weet ik ook nog niet maar het kan ook van de dag daarvoor zijn geweest) en kon het niet ophouden. En ze belde van: Schat, is er iemand bij je? Ik zei Nee dus ze zei mmmm ga eens lekker jezelf bevredigen. Ik wil je horen rukken en ik geloof dat zij binnen 2 min klaar was en ik ook. Dit is een altijd keren voorgekomen. Ik werkte toen op een Vmbo school dus ja leuke meiden die je tegenkwam. Dus dat wilde wel eens voor wat geile momenten zorgen. Ik zat altijd in een apart kamertje want ik was systeembeheerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')