Je doet wel meer gekke dingen als je dronken bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef mcDavid het volgende:
je mond maakt geen peristaltische bewegingen.
dat doet je slokdarm
En peristaltische bewegingen maken met je slokdarm is niks mis mee. Anti-peristaltische bewegingen daarentegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef mcDavid het volgende:
je mond maakt geen peristaltische bewegingen.
dat doet je slokdarm
da's nog steeds peristaltisch, maar dan de andere kant op!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef freiss het volgende:
[..]
En peristaltische bewegingen maken met je slokdarm is niks mis mee. Anti-peristaltische bewegingen daarentegen
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Parkinson_XTC het volgende:
tevens is de peristaltiek neerwaarts gericht...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef freiss het volgende:
[..]
En peristaltische bewegingen maken met je slokdarm is niks mis mee. Anti-peristaltische bewegingen daarentegen
Ja, lekker kort ook.quote:
Inderdaad Suzan!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's nog steeds peristaltisch, maar dan de andere kant op!
toch?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef BrauN het volgende:
Hou eens op, nerds. Die knaap maakte braakbewegingen... Nu tevreden?
Ga de peristaltische bewegingen van je moeder op de foto zetten ofzo!
zo is genoegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Molluck het volgende:
Dit zou een leuk topic geweest zijn als BrauN niet
Dat woord gebruik ik uiteraard met een vette, bolle, verlepte knipoog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Molluck het volgende:
Dit zou een leuk topic geweest zijn als BrauN niet ook al 'boh' begint te gebruiken
Rode kots met hele onverteerde macaroni-gevalletjes ziet er bijna opwarmwaardig uit!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef GSi het volgende:
Kotsen is vooral lekker als je maaginhoud 50% Bier en 50% goed gekauwd voedsel bevat en zonder enige vorm van tegenstand je strot uit komt vliegen. En als het niet al te zuur is gewoon verder zuipen.
Je moeder vindt me leuk, kutkind.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef Redux het volgende:
sjees man, je vindt jezelf aan je hilarische schrijfstijl te zien wel erg leuk, niet braun?
Ja, lekker kort ook.quote:
Lekker kort verhaal was het he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef JaWi het volgende:
Ik heb genoten van je verhaal lieve BrauN.
Ik heb het net weer eens nagelezen en ik genoot er ook van.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef JaWi het volgende:
Ik heb genoten van je verhaal lieve BrauN.
Ik heb ook een keer in de bus gekotst.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb het net weer eens nagelezen en ik genoot er ook van.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je doet wel meer gekke dingen als je dronken bent.
Ik in een discotheek, op de dansvloer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer in de bus gekotst.
ik ook!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik in een discotheek, op de dansvloer.
Racist!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef skiczukie het volgende:
Jezus, wat was het weer kort. En ik zie het helemaal voor me. Met de zachte 'g'. 'Ik ga kotsen. Denk ik.'
Wat heb je hem gezegd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef BrauN het volgende:
Ik heb er dan ook meteen wat van gezegd...![]()
Braun is Godquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef Redux het volgende:
sjees man, je vindt jezelf aan je hilarische schrijfstijl te zien wel erg leuk, niet braun?
Dat heb ik dus gemist. Kan iemand me het topic aanwijzen waarin Braun tot God is verworden?quote:
Vroeg ik me ook af.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:00 schreef Parkinson_XTC het volgende:
wat een pisvlek.
volgens mij valt dat allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:09 schreef Parkinson_XTC het volgende:
besmettelijke shit ofwa?
Optiefen kutn00bquote:
Hij zegt 'wat een pisvlek', waarschijnlijk over die kotserd... Er staat dus niet 'wat is een pisvlek?'.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af.
Heeft 'ie van kastanova.
Als je nou echt zo 'leuk' bent, dan ga je niet zo geirriteerd in op mensen die je niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hij zegt 'wat een pisvlek', waarschijnlijk over die kotserd... Er staat dus niet 'wat is een pisvlek?'.
Conflict, als je dan toch zuur wil gaan doen... haal lekker eerst die strontkorsten uit je ogen. En nee, 'pisvlek' heb ik niet van kastanova.
Krijg 't schurft man... Dat ik mezelf leuk vind maak jij er van. Maar inderdaad... dat is wel zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:07 schreef Redux het volgende:
[..]
Als je nou echt zo 'leuk' bent, dan ga je niet zo geirriteerd in op mensen die je niet leuk vinden.
Ja, en elke keer als ik je zie denk ik, waarom eigenlijk. Want leuk ben je eigenlijk niet echt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Krijg 't schurft man... Dat ik mezelf leuk vind maak jij er van. Maar inderdaad... dat is wel zo eigenlijk.
Nee, jij ook niet. Kssst, nu opbokken uit mijn topic, verzuurde trut.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, en elke keer als ik je zie denk ik, waarom eigenlijk. Want leuk ben je eigenlijk niet echt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef patty het volgende:
BrauN na het lezen van dit verhaal heb ik de behoefte mijn tong tot diep in uw huig te steken
Ik vind hem ook leuk hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef Redux het volgende:
En dat is?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:22 schreef StefanP het volgende:
TS heeft een nieuw woordje geleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |